Ciudat cum îmi scriai neîncetat, înșirându-mi vorbe de dor și băgându-mi în cap ideea că noi – orice am fi – contăm.Ciudat cum mi-ai intrat în rutină, obișnuindu-mă să mă trezesc și să mă culc în mesajele tale.
Ciudat cum îmi tresare și acum inima la notificările ce-ți poartă numele, chiar dacă mi-ai zguduit sufletul cu faptele tale ucigătoare.
Ciudat cum ți se luminau ochii când te sărutam, cum îmi strângeai mâna, cum mă strângeai pe mine – de parcă nu ai fi vrut să-mi dai drumul, de parcă ți-ai fi dorit din partea mea garanția unei veșnicii.
Și mai ciudat cum m-am îndrăgostit așa repede, așa orbește, așa profund – atât de profund încât nu-mi vine să-ți arunc din memorie vocea, ochii.
Groaznic de ciudat cum m-ai putut minți, deși a fost singurul lucru pe care am cerut să nu-l faci; ciudat și cum m-am simțit dezamăgită de faptele tale, dar am putut și încă pot uita toate acelea atunci când te am în față.
Incredibil de ciudat cum poți spune că tu nu ai luat totul în serios, cum nu putem avea acum un dialog normal, așa cum aveam înainte – înțeleg, acum e ea, dar mi-ai jurat că suntem prieteni, iar prietenii vorbesc.
Tulburător de ciudat că nu renunț la tine; la fel de ciudat și că nici tu nu-mi dai definitiv drumul.
Ciudat de ciudat cum
după toate cele zise,
după toate cele făcute
pe la spatele sufletului meu,
după toate cele încălcate,
încă te iubesc –
ciudat de ciudat, dar o fac.
CITEȘTI
dacă nu mă asculți, citește-mă
Historia Cortade fața nu vrei să mi-o mai vezi, dacă de ochii mei ți-e teamă, de vrei să nu-mi mai auzi vocea, dacă vrei să mă eviți, citește-mă, dragoste. dar te avertizez - asta e și mai cutremurător.