18

2.7K 157 4
                                    

Elsa okulun kapısına geldiğinde Yoongi onu bahçede bekliyordu. Gözgöze geldiklerinde Elsa koşarak Yoongiye sarıldı.

elsa: Çok beklettim mi?

yoongi: Hayır ben de yeni geldim zaten.

Elsa Yoongiye sevimli bir gülüş attıktan sonra Yoongi de ona o çapkın bakışlarını gönderdi.El ele tutuşup okulun içine girdiklerinde koridordaki tüm gözler onlara dönmüştü.Yoongi kendinden emin bir şekilde yürürken Elsa hiç rahat değildi.Sanırım fazla utanmıştı.Sınıflarının olduğu kata geldiklerinde Bobby ve arkadaşları ile karşılaşınca gerginliği daha çok artmıştı.Bobby'den gözlerini kaçırıp Yoongiye baktı.

-Ben sınıfa gideyim zaten şimdi ders başlayacak.Bizimkiler de gelmiştir.

yoongi: Ben de bizim kata çıkıyorum.Bir şey olursa hemen yanıma gel tamam mı güzelim?

-Tamam gelirim (gülümser)

Yoongi sınıfın önünde durmuş hala Elsa'nın suratına doğru bakıyordu.

-Sevgilim gitsene?

yoongi: Ultra yakışıklı sevgiline bir öpücük bile vermeyecek misin?

-Yoongi farkındaysan okuldayız ve herkes bize bakıyor nasıl öpeyim seni?

yoongi: Yanak?

Yoongi öyle tatlı bakıyordu ki Elsa dayanamayıp sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük bıraktı.

elsa: Tamam artık şimdi git.

yoongi: Şimdi gidiyorum teneffüste geleceğim yanına

dedi ve Elsaya göz kırpıp kendi sınıfının katına çıktı.

Texting/Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin