13

3.2K 191 24
                                    


Elsa Yoongi'nin elinden tutup onu arka bahçeye götürmüştü.Jina'nın Yoongi'ye asılması onu çok sinirlendirmişti.Yoongi olayların nasıl gerçekleştiğini anlamasa bile suratındaki piçimsi gülüş ile Elsaya bakıyordu.Elsa yalnız olduklarına emin olduğunda elini bırakıp çatık kaşlarıyla Yoongiye döndü.

elsa: Yoongi sen ne yapıyorsun?

yoongi: Bir şey yapmıyorum.

Suratındaki gülüş Elsayı daha da sinirlendiriyordu.

elsa: Şuan komik bir şey olduğunu sanmıyorum.

yoongi: Bence komik.

elsa: Ya komik olan ne o zaman onu söyle ben de güleyim!

yoongi: İlk olarak çok güzel kıskanıyorsun.İkinci olarak kızlara çok güzel laf attın ve üçüncü olan ve benim en çok hoşuma giden şeyde kantinde herkesin önünde elimi tutarak beni buraya getirdin.

Elsa Yoongi'nin böyle düşündüğüne inanamamıştı.

elsa: Bir kere bence bunlar komik değil.

yoongi: Komik ve çok tatlı.

Yoongi Elsaya öyle bir bakıyordu ki Elsa odaklanamıyordu.

elsa: Neyse konumuz bu değil şimdi. Bir daha Jina ile yakın olmayacaksın!

yoongi: Nedenmiş?

elsa: Bana bak Yoongi hem seni hem de o kızları yemin ederim döverim!

Diyerek Yoongiye vurmaya başladı.Yoongi kahkahasını durduramıyordu.Elsa Yoongiye vurmaya devam ederken Yoongi bir anda Elsa'nın ellerini tutup onu duvara yapıştırdı.Şuan çok yakınlardı ve ikisi de hiç iyi hissetmiyorlardı.Birbirlerinin gözlerinin içine bakarken nefes almak çok zordu.

elsa: N- ne yapıyorsun?

yoongi: Sana bakıyorum.

elsa: Biraz uzaklaşsan olmaz mı?Neredeyse öpüşücek gibiyiz.

Yoongi yine çarpık bir gülümseme yollamıştı Elsaya.

yoongi: Seni şimdi burada öpsem kim ne diyebilir ki?

elsa:Sakın okulda olmaz.

Diyerek eliyle ağzını kapattı.Yoongi'nin kolunun altından kaçıp yürümeye başladı.Ta ki Yoongi arkasından bağırana kadar

yoongi: İyi o zaman ben de Jina'nın yanına gidip onunla flörtleşirim.

Elsa olduğu yerde durup arkasına dönüp Yoongi'nin suratına doğru baktı.Gayet ciddi görünüyordu.Jina ile yakınlaşmasına katlanamayacağı için koşarak Yoongi'nin dudaklarına yapıştı.

Texting/Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin