20

2.6K 159 20
                                    

Bobby Elsayı spor odasına getirmişti ve burada kimse yoktu ama Elsa korkmuyordu.Çünkü kızlar ne yapacaklarını biliyordu.

elsa: Ne konuşmak istiyorsun?

bobby: Demek ben değil de Yooongi ha?

elsa: Evet Bobby üzgünüm ama benim en baştan beri sevdiğim kişi Yoongi idi.

bobby: Neden Elsa neden?Beni sevmeyi deneyemez misin?

elsa: Üzgünüm ama hayır.Bu konuşmayı bile yapmamış olmalıyız aslında.

bobby: Ben bir seni sevdim karşılığı bu olmamalı.

elsa: Bu hayatta her zaman istediğimiz şeyler olmaz. Lütfen artık işi zorlaştırma.

bobby: Benim için kolay değil! Ben seni seviyorum anlasana! Böyle şeyler söyleme!

Bobby yine bana bağırıyordu ve benim sabrım artık taşıyordu.

elsa: Bana bağırmayı kes Bobby! Böyle yaparak beni kendinden soğutuyorsun!

Bobby biraz düşündükten sonra konuşmaya devam etti.

Bobby: Tamam peşini bırakacağım ama tek bir şart var.

elsa: Neymiş o?

Bobby:Sadece bir kere beni öp o zaman peşini bırakacağım.

elsa: ASLA!

Çıldırmıştım benden nasıl böyle bir şey isterdi? Yine konuşacakken arkadan biri konuştu. Bu Yoongiydi.

yoongi: Bobby istersen benim yumruğumun tadını bak ve artık sevgilim peşini bırak.

Yoongi bize doğru gelirken. Bobby gevşek gevşek gülüyordu. İyi ama bizimkileri nerede kalmıştı?!

Bobby: Vay Yoongi beyler de sohbetimize katıldı.

Yoongi: Ya öyle oldu sik beyin.

Elsa: Yoongi lütfen sakin ol.

Yoongi: Sen karışma.

Bobby: Hic öyle der mi insan sevgilisine kibar ol dağ öküzü.

Yoongi artık zor duruyordu. Tam elini yumruk yapmış Bobby'e vuracakken biri elini tutmuştu. Bunlar bizimkilerdi! Sonunda gelmişlerdi.

Jinyoung: Yoongi sakin ol.

Bobby: Ekip tamam desenize?

Yoongi: Tanrı aşkına bu şerefsiz sevgilimi sıkıştırırken nasıl sakin olmamı istersiniz?!

Jackson: Yoongi bunu sonra konuşalım. Öncelikle şu iti gönderelim.

Bobby: Ayıp oluyor biz Elsa ile sakin sakin konuşuyorduk. Giderim yani ne var?

Bobby yürürken tekrar durup hafif arkasına dönmüştü.

Bobby: Görüşürüz Elsa.

Yoongi bir anda Jinyoung'un elinden kaçıp Bobby'e saldırmıştı ama bu sefer karşılık vermişti. Ben korku ile çığırırken kızlar yanıma gelmişti. Bizimkilerde onları ayırmaya çalışıyordu. En sonunda Yoongi'nin tayfası da gelmişti 13 kişi zorla ayırmışlardı.

Namjoon: Yeter lan kendinize gelin!

Jaebum ve Hoseok Yoongiyi güçlükle tutuyordu.

Yoongi: Orospu çocuğu akıllanmamış hala ben de akıl veriyorum!

Bobbyi de Mark ve jimin güçlükle tutuyordu. Bu sefer ikisi de çok sinirliydi.

Bobby: Beni hafife alıyorsun sik beyin ama göreceksin!

Ben hala şok içinde olanları izliyordum. Yoongi yine saldırıya geçince Jungkook Yugyeom Taehyung ve Bambam zorla da olsa Bobbyi götürdüler. En sonuna ortam hafif sakinleşince herkes kendini yere attı. Ben Yoongiye bakıyordum Yoongi bana bakıyordu. Ne yapmam gerekiyordu hiç bilmiyordum.

Elsa: Yoongi özür dilerim.

Youngjae: Özür dilemene gerek yok Elsa.

Dora: Hey sen karışmasana!

Yoongi:  Evet Elsa senin özür dilemene gerek yok.

Ne kadar öyle söylese de kendimi suçlu hissediyordum. Boş boş oturmaya devam ederken Yoongi ayağa kalkıp elini bana uzattı.

Elsa: Ne oldu?

Yoongi: Konuşalım.

Tereddüt ederek elini tutup ayağa kalktım. Bizimkilere hafifçe el sallayıp. Yoongi'nin arkasından soyunma odasına girdim.

Texting/Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin