נקודת מבט עומר:
הגענו לבית של גיא, זה הולך להיות קשה, איך אני מסביר לאלין שאבא שלנו נרקומן ואמא שלנו נהרגה על ידיו? היא לא יודעת כלום היא בסל הכל חושבת שאנחנו פה לחופשה ארוכה.
עלינו במעלית ואלין שאלה אותי:" עומרוש כמה זמן נהיה פה?"
"אני לא יודע יפה שלי"
"יהיו לי פה חברים?" שאלה, התכופפתי אליה ואמרתי :" בטח יפה שלי, מי לא ירצה להיות חבר שלך?"
"אני אוהבת אותך עומרוש"
"גם אני אוהב אותך" אמרתי תוך כדי שנכנסנו לבית, זה בית יפה, גדול יחסית.
סידרתי את כל הבגדים שלי ושל אלין הכנתי לה צהריים ועלינו לחדר שלה "אלין אני מזמין חברים ו..."
"לא לרדת למטה אני כבר יודעת עומר" אמרה עם חיוך מאוכזב.
"זה לטובתך אלין" אמרתי וירדתי למטה כשאני מזמין את החברים שלי.
בואו נעשה לכם סדר, גדלתי בחיפה ואני וגיא היינו החברים הכי טובים, בגיל 9 עזבנו לפתח תקווה ועכשיו חזרנו שוב.
כולם הגיעו, בתכלס אף אחד לא באמת חבר שלי חוץ מאלמוג, אני מכיר אותו מאז כיתה אלף, כל השאר הם סתם שפוטים.
הם הגיעו עם אלכוהול וסיגריות ואחרי כמה שלומים ולחיצות ידיים התיישבנו והתחלנו לדבר, אחרי שעתיים כזה אני רואה את הדלת נפתחת ואני רואה נערה מהממת, מהממת? ממתי אני אומר מהממת? היא יפה אפילו זה לא, סבירה, על מי אני עובד היא הילדה הכי יפה שראיתי בחיים שלי ותאמינו לי אני מכיר כמה מקרוב מאוד.היא הייתה ממש מופתעת ותאמת גם אני מי זאת?
סליחה מי אתם ומה אתם עושים פה?" היא שאלה בכעס "אנחנו בבית של חבר" סשה אמר "איזה חבר בדיוק"?" שאלה "אני" אמרתי והרמתי את היד', ראיתי שהיא טיפה בוחנת אותי כמו כל אחת "ומי אתה?" היא שאלה בקול מזלזל אבל התעלמתי "אני עומר, הבן דוד של גיא" אמרתי את המובן מאליו "אההה, לא יכולת להגיד לי לפני שאני מתעצבנת?" היא אמרה עם גיכוח קל "עכשיו שאת יודעת מי אני את יכולה להגיד לי מי את?" "נעים מאוד, מאיה" שם מושלם לילדה מושלמת, אלוהים תעזור לי אני נהייה כוסית..."אז מאיה? מה את עושה בבית שלי ואיך יש לך מפתח?" "אני גרה פה" היא אמרה בפשטות "לא זכור לי שיוסי ואורית ילדו עוד ילדה" אמרתי בצחוק וכולם צחקו, שפוטים הם לא באמת חברים שלי רק סשה אלמוג ושי "אני מכירה את גיא מאז שאני בת שנתיים" "אז ההורים שלך זרקו אותך מהבית או משהו?" הייתי חייב להיות קשוח טיפה אני לא יכול להיות רכרוכי ליד כולם "ההורים שלי בשליחות בחול, אולי אתה מכיר אותם, אמיר ומיכל לוי" רגע איזה אמיר ומיכל לוי? לוי לוי? אלה שכל קניון שייך להם? בטח סתם מפונקת.
"את מאיה לוי?" שאל שי,"כן, כל האחים שלי בצבא אז אין לי באמת טעם לגור בבית שלי לבד אז אני גרה פה" נסתכלתי עליה מופתע, זה נראה כאילו נמאס לה מהשיחה היא באה לעלות במדרגות אבל לפני אמרה " רק תעשו טובה אל תעשנו בבית פה, או בכל בית בשכונה, בכל זאת השכונה של אבא שלי..."כולם הסתכלו עליי מופתעים, היא עלתה במדרגות וכולם המשיכו בשלהם,חלק דיברו עליה וחלק המשיכו לדבק על המשחק האחרון בין מכבי תל אביב לביתר ירושלים.
אני עדיין חושב עליה, היא חוצפנית לא קטנה זאת. טוב די אני משתגע אני חייב לגעת בה, איזה כוסית אני יוצא זה לא טוב.עליתי למעלה וראיתי אותה יוצאת מדלת כלשהיא ואומרת "לילה טוב אלין" אז היא הכירה אותה. כבר טוב
כשהיא סגרה את הדלת של החדר שלה ושמתי את הידיים שלי על המותניים שלה בזמן שאני מסובב אותה "אמאא" היא צעקה "שששש" שמתי לה יד על הפה בעדינות "לילה טוב יפה" לחשתי לה ליד האוזן וירדתי חזרה לסלון,
אני חייב שהיא תהיה שלי,
וכמה שיותר מהראז היי כולם,
רק רציתי להגיד תודה רבה על 150 קוראים, אני יודעת שזה לא הרבה אבל ממש תודה.
ורציתי להגיד גם סליחה שלא העלתי מלא זמן פרק ושטיפה נעלמתי היו לי הרבה דברים על הראש ואני אשתדל להעלות קבוע עכשיו.
אוהבת❤
YOU ARE READING
Maya & Omer
Romanceמאיה ילדה רגילה בת 16, אחד הדברים שמאפיינים אותה זה התלתלים הזהובים שלה. היא מוקפת בהמון חברים ומשפחה, יש לה ארבעה אחים גדולים: נתנאל- בן 22 בצבא אריאל, דניאל, ואביאל - בני 20 בצבא ושלישייה הם מאוד מגוננים עליה ההורים שלה בשליחות בחול אז היא גרה אצל...