What now?

6 1 0
                                    

Ik voelde mijn hoofd op een zacht warm kussen en mijn lichaam bedekt door een dun dekentje. Mijn rug en de rest van mijn lichaam werd ondersteund door een matras en terwijl ik langzaam omhoog ging ging een vlaag van stekende hoofdpijn door mijn hoofd waardoor ik mijn zachte koude tengere vingers zachtjes op mijn koude voorhoud legde. "Heb ik gedronken of zo?" Verliet zacht mijn drogen lippen. "Nee," Hoorde ik opeens gezegd door een kille stem die van een hoek in de kamer kwam. Ik deed mijn droge ogen open en toen pas realiseerde dat ik niet in mijn eigen vertrouwde knusser kamer was. Mijn ogen schoten naar de hoek waar de kille stem vandaan kwam. Het was dezelfde jongen als gisteravond. Ik schrok, stond met een ruk op en rende naar de deur van de kamer. De koude metalen handgreep liet een rilling door mijn koude lichaam gaan en terwijl de rilling nog bezig was voelde ik een warm lichaam mijn rug bedekken en twee warme tengeren handen vonden rust op mijn schouders waarna een warme zucht mijn lange donkerblonde glinsterende haar mijn koude nek aanraakte. "Je bloed ruikt zo lekker zo zoet," van schrik stopte ik met ademen. Ik wilde weg maar de twee handen hielden me nog steeds bij mijn schouders vast. "Niet weg gaan..." zei de stem weer zacht. "W-wat wil je v-van me?" Kwam er na een hele lange tijd eindelijk over mijn droge lippen heen. "Sorry dat ik je kamer in kwam gisteren ik was zeg maar op de vlucht voor iets wat mij niet echt mag maar, omdat je mij gezien heb en ik toen niet je overheerlijke bloed kon proeven moest ik je wel meenemen." Zijn hand ging van mijn schouders af en hij ging nu langzaam met zijn warme vingers over mijn koude vol met kippenvel nek. Zijn adem kwam dichter bij mijn nek en toen hij langzaam met zijn puntje van zijn vochtige warme tong mijn nek aan raakte schreeuwde ik het uit en probeerde me los te rukken uit zijn stevige grip terwijl de koude houten vloer mijn zachte voeten gezelschap hielen. De vochtige koude tranen gingen over mijn porseleinen witte huid. Met één duw werd ik op het zachte matras geduwd en voelde ik een warme aanraking van een lichaam boven op die van mij, twee armen gingen rusten naast mijn hoofd, twee handen hielde mijn handen gepind boven mij hoofd en een warme zware adem liet mijn tranen opdrogen. Ik kneep mijn ogen dicht "Ik wil niet dood alsjeblieft laat me met rust ik zeg niks tegen iemand maar laat me alsjeblieft" kwam er paniekerig uit mij.

De deur vloog open en ik hoorde een vrouwen stem opgewekt zeggen "Adam wat had ik nou gezegd?"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 05, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I Want It, I Got It.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu