PROLÓG

28 1 0
                                    

Abigail

Vedela som že to kurva nedopadne dobre.

,,Zedd zistil si nejaké nové informácie?" unavene a čiastočne vynervovane som si prešla po tvári. Už dva dni som nespala. Nebol čas.

Pri poslednom obchode pred mojim odchodom do Ruska sa niečo samozrejme muselo pokaziť, zákon schválnosti. V skutočnosti som mala neskutočné nervy a najradšej by som tu po všetkých zhučala, ale bolo by to zbytočné a moji chalani si to nezaslúžia, nemohli za to.

,,Nič nové, len počet mŕtvych sa zvýšil," smutne na mňa pozrel, ,,Koľko?" opýtala som sa pohľadom zabodnutým do poloprázdneho pohára s vodkou. ,,15, z toho je 7 našich." toto nebolo dobré.

,,Scott, vieš mi zistiť kde sa presne nachádza Scuderi?" skoncujem to, raz a navždy. Scott mi len prikývol a už niečo ťukal do počítaču.

Nikdy som nebola na tieto elektronické veci. To mi skôr povecte koho chcete zabiť a ja to do hodiny urobím. Som označovaná za nebezpečnú ženu. A bodaj by aj nie, keď som za mesiac zabila 10 gangou, no ani by som to nenazvala gangami. Skôr pár chalanov čo sa chcú zahrať so zbraňami a pocítiť moc, ale vždy sa im to vypomstí. Moc patrí mne. Len tak ma nenazývajú Blood Queen.

,,Posledný sklad na konci mesta." vyrušil ma z myšlienok Scott. Prikývla som a dopila pohár s vodkou, ktorý som skúmala. Postavila som sa a skontrovala či mám zbraň tak kde má byť, samozrejme že tam bola. Je tam už 2 roky.

,,Idem s teb-," ,,Idem sama." odpovedala som Davovy, ktorý chcel namietnuť, ale poznal ma. Vedel že by som vyhrala.

Idem si pre teba Scuderi.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Dúfam že sa bude páčiť. :)

INFINITENESSWhere stories live. Discover now