Tuğba duyduklarına inanamaz ve tam ayağa kalktığında gizemli ona zarfın nerede olduğunu sorar tuğbaya çantasını gösterip çantam da ne oldu ki der? Gizemli ise güzel o zaman hayatının değişmesine hazırsan hemen sinan ın yanına gider ve sesli bi şekilde zarfı oku der
Tuğba.
"tmm hemen gidiyorum"
Tuğba odaya girer ve sinan onu görünce hemen koşar ve ona ablacım diye sarılır
Sinan
"abla elindeki ne? Bu bi mektup sesli olucam senle benim hakkımdaymış
Yazardan
Burda gizemli nin adını sınanin yaşını soy adları Vs vs.
MEKTUP. 💌💌💌💌💌
meraba çocuklar tuğba kesin sen okuyosundur kokunu sadece 2 kere içime çektim 1. Si yeni doğduğdaydı 2. Si de hatırlarmısın bilme 2 sene önceydi doğum gününün olduğu gün 10 kasım sabahı evet kızım 10 kasım 1996 da doğdun gerçi doğduğun yılı biliyosun ama günü bilmigosun ve o gün 10 kasım çarşamba günü idi sen bayılmıştım sahilde üsküdar sahilinde ben seni kucağımda hastaneye götürmüştüm o zaman sana sıkı sıkı sıkı sarılmıştık sen nedenini sorduğunda bn de sana senin gibi bi kızım var çk uzakta o geldi aklıma demiştim şimdi diyeceksin madem biliyosun niye demedin kızım bilmiyodum yeni öğrendim neyse sinanım sende doğduğunda seni de deden ayırdı benden senin kokunu hiç çekemedim içime şimdi lösemiymişim ve beni sen kurtarabilirmişsin 😓😓 ben senden nası isterim oğlum bunu bilmiyorum bu arada bnm adım Tolga soyadımda Umman babamın adı yani dedenizin adı Bahri bahri Umman yani tuğbam sınavım sizin soy adınız Umman sinan sen 2009 da doğdun sende doğduğun yılı sadece biliyosun sende 30 ağustosta doğdun biricik oğlum bende ay başında istanbula gelicem inşaAllah kavuşucaz hadi kalın sağlıcakla.
Tuğba
"😭😭😭😨😨😵😵"
Sinan
"😓😓😓😭😭😭😨"
Sadullah
"Gizemli bey"
Bahri
"Artık adımla hitap edebilirsiniz herkeze söyle tmm mı"
Sadullah
"Tmm efendim şey diyecektim Tolga Bey tam olarak na zaman geliyo "
Bahri
"1 temmuz pazartesi saat 1 de Amerika dan uçağı kalkacak 2 saate gelir siz erkenden gidin havaalanına "
Sadullah
"Peki gi, Bahri bey "
Bahri bey
"😎 Olacak olacak alışacaksınız bahri bey demeye hadi çık gir işinin başına herkezede söyle gizemli bey değil bahri bey değişeceğini "
Sadullah
"Peki bahri bey"
Tuğba
" 😓 Hem mutluyum hem şaşkın ya ben doğru anladım dimi biz kardeşiz ya ben duygu karmaşası yaşıyorum şu an gülsem mi ağlasam mı kızsam mı kızmasama mı küssem mi ne yapmam gerekiyo😲😩😨"
Sinan
"Â, â, â, abla bi ablam var benim öz ablam bi bi bide babam ve dedem nası ya bende şoktayım şu an abla 😩😲😨😵"
3 SAAT SONRA
Bahri bey
"Artık eve gitme vakti odanız kıyafetleriniz her şeyimiz hazır artık tek eksik sizsiniz gidelim araba bizi bekliyo"
Sinan
"Bahri Umman sizmisiniz"
Bahri Bey
Evet ama siz bana dede diyeceksiniz anlaştığımız umuyorum"
Tuğba
"Peki"
Sinan
"tmm anlaştık"
1 buçuk saat sonra eve gelirler ve ikiside çok şaşırır hiç bu kadar büyük bi ev görmedikleri için hayran kalırlar ve eve girip odalarına gidince hayranlıkları 2 kat artar hizmetli gelir 2 sinde temiz havlu verir şampuan gibi Vs şeylerin bana daki dolapta olduğunu söyler yemeğe az kaldığını söyler ve gider
Tuğba'dan iç ses
"acaba babamız nası biri 3 gün daha var gelmesine ay hemende alıştım he ayy tabi alışırım hep özlemini çektiğim şey bi aile şefkati bu arada ben 18 olduğumu sanıyorum 23 müyüm babam doğduğun yılı biliyosun dedi ama ben yanlış biliyormuşum "
Sinan
Vay bee ben doğum günümü 1 mayıs diye biliyorum ne kadarda alakasızmş 30 Ağustos muş babamız nası biri acaba 3 gün kaldı gelmesine keşke hemen geçse 3 gün eğer o iyleşecekse ben ne yapmam gerekiyorsa yaparım yeterki o iyileşsin "
Yemek vakti
Bahri Bey yemeğe gelir ve çocukların masada olmadığını farkeder ve
Bahri Bey
"😳Sudeee çocuklar nerde yoksa daha çağırmadın mı dahaa ne bekliyorsun benim yeme mi falan mı"
Sude
"Hemen çağırıyorum efendim "
5 dk sonra çocuklar ellerini yıkayıp yemeğe iner ve güzelce yiyip karınlarını doyururlar
Tuğba
"Bahri dede bi şey sorucam biz test yapmıştık ama sonucu öğrenmeden biri çaldı sizin haberiniz var mı mı bundan"
Sinan
"Abla nası haberi olsun ?? "
Bahri Bey
"Vardı ben aldım ve yok etdimçünkü babanızın mektubutla öğrenin istedim"
Tuğba
"😵😵😵"
Sinan
"😵😵😵"
İkiside çok şaşırır ve tuğba dedesine bi soru daha yöneltir
Tuğba
"Eeee peki annemiz nerde dede ve hatta hayat da mı? "
Bahri Bey
"Evet çocuklar size hiç anneciğinizden bahsetmedim babanıza mektubunda bahsetmedi anlaşılan anneniz babanızın bu durumunu öğrenince sizi çok aradı ama bulamadı ve o bunalımda sitresden ayzaymır oldu baba mısın yattığı hastanede bu arada hastane de benim neyse o hastanede tedavi görüyo anne bizde babanıza gelicek ve onu iyileştirmek sana düşüyor tuğba onun ilgiye ve şefkate ihtiyacı var sen ilgi ve şefkat gösterirsen zamanla her şeyi hatırlıyorum anladın dimi bunu başarabilirsin dimi yavrum??
Tuğba
"Tabi dede yaparım elimden gelenin fazlasını yapacağından emin olabilirsiniz"
Sinan
"Bende elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıcam ve anne babamızı iyleştiricez dede bize güven olur mu. "
#############
Evet umarım yb yi beğenirsiniz eğer beğenirseniz⭐ı patlatma gı💭yapmayı arkadaşlarınıza önerip paylaşmayı ve onları etiketlemeyi unutmayın lüüütfeeen şimdiden teşekkür ederim bidahaki yb de görüşmek dileği ile
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
😊😊😊😊😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MEKTUP İLE HAYATI DEĞİŞEN TUĞBA
Teen Fictionbi kızın hayatı bi mektupla nası değişir onu anlatcam