Normal odaya aldılar beni çok yorgundum hemde çok annem annem yanımdaydı babam kapıda annem saçımı okşuyodu yüzünü hiç görmemiştim ama acil de kendime gelince birinin annem ve öbürünün babam olduğunu anladığım iki kişi nin bana sarıldığını hissettim ama yorgunluktan gözlerimi açamıyodum ve halen daha açamıyorum ve sonunda uykuya yenik düştüm
.........
Annem ve babam
Annem ağlıyordu babam sa annem i sakinleştirmeye çalışıyordu o iyi artık hayati tehlikesi yok sadece yorgun uyuyo uyansın hele bi beraber eve evimize gidicez diyordu babam annem de yavaş yavaş sakinleşmeye başladı hep birlikte evimize gideceğiz dimi gideceğiz.
Evet hayatım gidicez eve sabret.
Sabrederim tabi beklerim uyanmasını uyusun dinlensin meleğim çok yorgun dinlensin.
Evet çok yorgu eve dönünce hatrlat yüzme hocası tutalım tuğba ile samet' e yüzmeyi öğretelim evet hayatım olur mutlaka yapalım öğrensinler mutlaka
1 Gün sonra
Melike hemşire ile zeynep hemşire odaya girer ve ben yeni yeni uyanıyordum melike hemşire nasıl olduğumu sordu iyiyim dedim ve bakımımı yapıp çıktılar bende yine uyumaya başladım.
Yıl 10.11.1996 pazar günü saat 14 30.
Gelinimin sancısı artınca gastaneye giddik gelinşm doğuma girdi öğleden sonra 14.30 a kadar sancı çekti doğumhaneden çıkamadı normal doğumdu yüzden uzun sürdüğnü düşünüyorum neyse doğum oldu doğum haneden çıktı ama biz görmedik bebeği.
2 gün geöti ve bize bebeği göstermediler sonra biz eve gidip temiz eşya aldık.
Tuğçe hemşire
Eee bütün bebekler senin gibi şanslı doğmuyo dedenle tanışmaya hazırmısın hazırsın dimi.
..........
Ben hastaneye geldim ve içşmde bi tuhaflık vardı derin düşüncelere dalmışken yürüyordum tuğçe hemşire telaşla gelip torununuz'un emmesi lazım anneyi uyandırın dedi.
Haldun doğu dan
.Evet sen bi 4 sene geçir torunun la sonra çok arasın bu güleri ve torununu ama bulurmusun bilmem.Yazardan.
Tuğçe hemşire bebeği çok sevmişti ama onunla ilgili baz korkuları vardı.
Güten den
Üff hemen gelsin gelin hanım gelse odssı hazır bebeğinodası da hazır ayyy çok heycanlandım kızlaar lohusa şerbeti hazır mııı.
Bahri den
Eve geldik her şe hazırdı annesi bebeği uyuttu ve misafirleri ağırladı.
40 gün sonra tuğbam sevgili torunum 40 günlüktü düğün havası vardı sene 1996 10 kasımda doğmuştu neyse.
Günler böyle geçti veee bi sene geçti yıl 1997 ve tuğbam 1 yaşına girmeden yürümeye başladı anne, baba, dede, demeye başladı en tatlı zamanlarıydı onu yarın havuza getirelim dedim oğluma.
Oğlumda tamam baba dedi
Sonra ki gün
Bahri
Hadi oğlum çabuk olun hazırlanıp gidelim dedim hazırlandık kahvaltı edip çıktık.
Yolda çok eğlendik gelin şarkı açtı tuğba da elleriyle ritim tutuyodu ve böylelikle havuza geldik.
Yazardan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MEKTUP İLE HAYATI DEĞİŞEN TUĞBA
Teen Fictionbi kızın hayatı bi mektupla nası değişir onu anlatcam