Karakter Tanıtımı

272 27 33
                                    



Eylem Mercier: sürprizlerle dolu bir kadın bir günü bir gününü tutmayacak kadar tutarsız aklına gelen her şeyi çekinmeden diğerlerinin duygularını önemsemeden açıkça ifade eden ve hatta uygulamaya geçiren deli bir kadın

Fethi Cansever. Ünlü bir okçu iyi bir nişancı , gözü kara bir adam. Asla düşünmeden hareket etmeyen bu adam karşısında bu deli kızı görünce hayatının iplerini elinden kaybediyor ve afallıyor çünkü ...

Yağız Günsoy. Eylemin biricik abisi .

Hayatı doruklarında yaşayan ve yaşatan bu adam inatçı kıskanç ve bu hayatta değer verdiklerinden vazgeçmeyecek kadar mücadeleci .

Hazan Şahin Johnson : adı gibi yıkılmayan bir kadın geçmişinden ders almayı bilen acılarla yaşamı bir halka gibi bütünleyen bir savaşçı.

Mücahit Serdengeçti: şehit olmayı arzulayan kanı deli gibi atan bir adam . Hayattan bir an önce kopmak isterken nereden bilebilirdi ki onu göreceğini..

(Çaylak ) Feyzullah Altıparmak: bomba imha ederken bile Orhan Gencebay hayranlığını koruyan bir adam . Hayatı annesi ve su arasında mekik dokuyan bir savaşçı o.

Ateş Açar: şuana kadar her kadının dikkatini çeken ve birçok dil bilen bu adam insanları kandırmakta bir uzman nereden bilebilirdi ki geçmişindeki bıraktığı sandığı o kadını görünce hayatının değişeceğini

Nazlı: kırılgan gibi görünmesine rağmen geçmişte çok zorluklar yaşamış bir kadın o .

Hayat Ölüm: adı gibi hayatı pamuk ipliğinde bu kadının ne yapacağını şuana kadar kimse kestiremiyor fakat o da kendine benzeyen bu adamı görünce...

Her olay birbirine bağlanır biz fark etmesek bile ..

ASKER OCAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin