3

801 27 2
                                    

Na een kwartier te hebben gezocht vond Harry hem in de wc van Jammerende Jenny. Hij zat huilend tegen een muur aan. "Draco?" "ga weg Harry!" "nee." Harry knielde naast hem neer. De verleiding was nu te groot voor Draco, Hij boog voorover en kuste Harry. Harry gaf even toe maar dwong zich zelf toen los te maken uit de houdgreep waarmee Draco hem  nu vasthield. "Draco, dit voelt verkeerd." Draco keek hem nu bijna smekend aan. 

Harry dwong zichzelf hem aan te kijken in zijn mooie grijze ogen, waar je wel in zou kunnen verdwalen en besefte toen wat hij daarnet gezegd had en drukte zijn lippen weer op de zijne.  Nu was het Draco die zich lostrok "dus zweinsveld?" "mhm" zei Harry die weer naar Draco's prachtige ogen staarden. "samen?" "mhm"zei Harry weer.

Harry had geen idee hoe lang ze daar op de grond gezeten hadden maar hij had zeker 2 lessen gemist. want toen hij op de sluipwegwijzer keek was iedereen al bij Verzorging van fabeldieren. O sh*t weer een les met zwadderich. Hopelijk gedaagd Draco zich weer een beetje normaal.

Toen Harry bij Hagrids hut arriveerden vroeg Hermelien meteen "waar was je de afgelopen 2 lessen?" Harry had zich nog even voorgehouden niks te zeggen over zonet."bij madame plijster"mompelde hij dus maar. "Daar zijn we ook wezen kijken maar daar was je niet." Harry hoefde er gelukkig niet verder op in te gaan want de les begon.

De rest van de weken tot het weekend praten Harry en Draco niet met elkaar.



What did i do! {drarry} •dutch fanfiction•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu