3. bölüm

1.2K 66 6
                                    

Jimin okula başlayalı 2 hafta oldu bu süreç içerisinde okulun basketbol takımına katıldı zaten önceki okulunda da basketbol takımındaydı.

Jimin bu takıma girmek istiyordu belki bu sayede eski okulundaki takımında olan arkadaşlarını görebilirdi ama bir sorun vardı junkookta basketbol takımındaydı hemde kaptan olarak her zaman jimine muhteşem atışlarıyla hava atıyordu ve jimin buna çok sinir oluyordu.Şu zamanlar koç onları antrenman için erken vakitte okula çağırıyordu jimin ne kadar erken kakmaya aliskin olsada zorlaniyordu.

Koçun gelmesiyle herkes ayaklandı ve yan yana sıra oldu.

"Günaydın gençler bu gün antrenmandan önce size bir duyuru yapacağım."

Jimin hocayı dikkati bir şekilde dinlemeye başladı.

''Takıma yeni bir oyuncu seçeceğim bu gün elinizde geleni yapın antrenmanın sonunda bu kişiyi belli olacak."

Jimin kendine güveniyordu kesinlikle o seçilen kişi olamalıydı.

Jimin antrenman boyunca oynadığından daha iyi oynadı ve artık antrenmanın sonu gelmişti herkes sıra olup koçu pür dikkat dinlemeye başladı.

"Gençler biliyorsunuz uzatmayı sevmem o yüzde direk seçtiğim kişiyi söylüyorum; "park jimin"

Jimin bir anda kalbi durdu sandı.

"Jimin artık takımın antrenmanlarına sende katılacaksın"

"Saol koç!"

"Önemli değil jimin sen sadece hak etiğini aldın.Evet gençler antreman bitti dağılabilirsiniz."

Jimin soyunma odasına gitti herkes jimini tebrik ediyordu jimin hepsine teşşekür edip üstünü değiştirmek amaçlı dolabına doğru ilerledi dolaptan kıyafetini alıp degiştireceken duvara yaşlanan bir beden gördü bu jungkooktu.

"Tebrik edrim jimin takıma katılmayı başarmışsın."

Jimin üstünü degistimeye devam eder junkook jimine yaklaşır.

"Beni görmezlikten mı geliyorsun
jimin-shi."

"Jungkook şuan senle uğraşmayacak kadar mutluyum oyuzden önünden çekil."

Jungkook jimin geçecekken elini dolaba yaslar.

"Benimle iyi geçinirsen iyi edersin
jimin-shi."

"Seninle iyi geçinmek ha? Ayrıca sürekli bana jimin-shi demeyi kes."

"Neden?"

"Hoşlanmıyorum"

Jimin bunu dedikten sonra odadan ayrılmıştı junkook arkadan sesizce;

"Hoşlanacaksın jimin-shi hoşlanacaksın."

(Yeni bölümü umarım beğenmişsinizdir yazacam diye götün çıktı okuyan herkese teşekkürler )

Kiss Me NowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin