4. bölüm

1.1K 64 2
                                    

Yine bir antrenman için spor salonunda toplanmıştık jungkook ardan yine sinsi sinsi bakıyordu.koç geldi ve herkes sıra oldu.Isıma hareketlerini yastıkta sonra takımlara ayrılıp maç yapacaktık ben o gün kendimi kötü hissetiğim için maça katılamamıştım onun yerine maçı izliyordum daha doğrusu jungkook'u izliyordum.Cidden çok iyi oynuyordu bir an bana döndü ve.

''Bu atış senin için park"

Bir an ne olduğunu anlayamadım benim için atmıştı potaya da girmişti ama neden böyle birşey yaptı ki.

Ardından antrenman bitti.maça
katılamadığım için üzgündüm o yüzden biraz spor salonunda kalıp kendi kendime bir kaç atış yaptım.Bir atışım içeri girmedi ve top uzaklara gittiğinde topu almaya gidecektim ki topu bana biri attı.

Elindeki topu alıp potaya attı ve basket

"İyi atıştı"

"Saol"

"Şimdi seni görelim''

"Peki"

Elindeki topu alıp potaya atım

"Vay sende fena değilsin.bir maça ne dersin?"

Aslında hala biraz rahatsızdım ama kabul ettim

"Eğer kazanırsam senden bir şey istiyeceğim"

"Ben kazanırsam"

"O zaman sen benden bir şey iste"

"Kabul"

"Merak etme seni çok zorlamam"

Sadece sırıttım

Jungkook elindeki topu potaya gönderdi ve basket.

"Pes ediyorum çok yoruldum"

"Hadi ama jimin-shi daha yeni başladık"

"Yeni başlayıp başlamamamız umrumda değil görürüm ben"

"İyi peki o zaman istediğim şeyi söylüyorum"

"Söyle"

"Beni matematik sınavına çalıştır"

"Ne?"

"Bence gayet açık kabul mü?"

"Tamam ama bir şartla bende senden bir şey istiyorum"

"Ne istiyorsun"

"Beni basketbola çalıştır"

"Kabul"

"Kabul"

"O zaman yarın akşam bizim eve gel  beni matematiğe çalıstırirsın bende seni basketbola çalıştırırım bide telefi numarası lazım sana ordan konum atarım"

"Tamam"

(Evet bölüm sonu hiç kontrol etmeden atacağım hikayenin biraz okunmasını bekledim o yüzden biraz geç attım bölümü prd)



Kiss Me NowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin