55# Jakiego psikusa zrąbią ci znajomi ?

23 0 2
                                    

Baran - Wraz z twoimi znajomymi udałaś się na wycieczkę do Krakowa. Po drodze ciągle gadałaś i zaczęłaś tym denerwować znajomych. Podczas postoju wysłali cię żebyś poszła kupić coś do picia. Gdy weszłaś do sklepu szybko odjechali autem zostawiając cie. Do dziś nie jeździsz z nimi na wycieczki.

Byk - Byłaś na placu zabaw wraz z przyjaciółmi. Poszłaś na huśtawkę. Nie wiedziałaś że twoi przyjaciele wcześniej uszkodzili tą huśtawkę bo wiedzieli że na nią pójdziesz. Gdy zaczęłaś się huśtać zawaliła się. Oni nagrali tą sytuacje. Filmik rzucili na klasową grupę. Każdy się z tego śmiał. Przez to było ci strasznie przykro, ale z czasem sama zaczęłaś się z tego śmiać.

Bliźnięta - Postanowiłaś urządzić przyjęcie urodzinowe połączone z nocowaniem. Byłaś bardzo zmęczona więc poszłaś spać najwcześniej. Twoje „genialne" przyjaciółki postanowiły markerem domalować ci wąsy, okulary i brodę. Po tym przez miesiąc nie odzywałaś się do nich.

Rak - W twoje urodziny twoje koleżanki postanowiły podarować ci coś zabawnego. Zrobiły czekoladowe cukierki które miały dość nie typowy farsz a mianowicie : Musztardę i ostrą paprykę. Takie cukierki podarowały ci w prezencie. Gdy je dostałaś poczęstowałaś je nimi. One dla niepoznaki wzięły je w ukryciu podmieniając na normalne. Spróbowałaś ich. Nie skończyło się to dobrze.

Lew - Podczas kempingu nad jeziorem, twoi znajomi padli na pewien pomysł. Gdy ty sobie spałaś zaciągnęli materacu wraz z tobą na wodę. Porządnie na nich nakrzyczałaś.

Panna - Spotkania z twoimi przyjaciółmi najczęściej odbywały się u ciebie. Tak było też i tym razem. Rozmawialiście, żartowaliście jedliście i piliście. Niestety skończyło wam się jedzenie. Jak na dobrą gospodynie przystało poszłaś do sklepu. Gdy wróciłaś do pokoju, dostałaś szoku. Cały był wypełniony plakatami twojego znienawidzonego zespołu. Spotkania nie były więcej organizowane u ciebie.

Waga - Był to ciepły dzień. Szłaś na spotkanie do domu swojej znajomej. Gdy otwarłaś drzwi spadło na ciebie wiadro z wodą. Całą mokra weszłaś do domu, zastałaś tam śmiejącą się znajomą. Zauważyłaś na stole szklankę z wodą. Wzięłaś ją i wylałaś na znajomą.

Skorpion - Do twojej okolicy wprowadziła się nowa rodzina. Mieli oni córkę. Postanowiła zrobić nocowanie, zaprosiła ciebie i twoich znajomych. Przez całą noc gadaliście, oglądaliście filmy, tańczyliście. Wraz z innymi dziewczynami poszłaś spać. Gdy spałyście chłopacy przefarbowali wasze włosy na kolor różowy. Gdy się obudziłyście i zobaczyłyście w jakim jesteście stanie, zaczęłyście wymyślać plan zemsty. Ciekawe co z tego wynikło.

Strzelec - Twoi koledzy z klasy postanowili zrobić ci mały żart. Zrobili fotomontaż. Przestawiał on jak śmieszni murzyni atakują twojego ojca. Gdy to zobaczyłaś zaczęłaś szybko biec do domu. Gdy tam dotarłaś zobaczyłaś swojego tatę całego i zdrowego. Twoi koledzy na przeprosiny kupili ci gigantycznego pluszaka.

Koziorożec - Twoja przyjaciółka wykopała dziurę w lesie potem zakryła ją liśćmi . Następnie zaciągnęła cię na spacer po lesie. Oczywiście wpadłaś do dziury. Twoja zemsta jeszcze nadejdzie. 

Wodnik -To był jeden z nudniejszych dni w szkole. Prawie każdy zasypiał w klasie. Klasowi żartownisie z którymi się kolegujesz postanowili się zabawić. Na przerwie wzięli pierwszy lepszy plecak i schowali go w swojej szafce. Okazało się że to był twój plecak. Dostałaś uwagę od nauczyciela. Więcej nie dawałaś im spisywać od siebie zadań domowych.

Ryby - Niedawno oglądałaś „Zakonnice". Przez kilka dni byłaś nerwowa oraz przewrażliwiona. Twoje koleżanki postanowiły to wykorzystać. Przebrały się za postacie z filmu. Podczas gdy spałaś w nocy włamali się do twojego pokoju . Gdy się obudziłaś prawie dostałaś zawału na widok postaci z filmu. Zaczęłaś krzyczeć, ale przestałaś gdy usłyszałaś śmiechy twoich koleżanek. Pogodziłyście się dopiero wtedy gdy w ramach przeprosin dały ci czekoladę .

Za wszelkie błędy przepraszamy. 

ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz