62# Dlaczego w nim zamieszkasz ?

16 0 1
                                    


[2/2] K-pop

Baran - Założyłaś się z członkami zespołu i wygrałaś. Twoją nagrodą było spędzenie 3 dni w ich dormie.

Byk - Jeden z członków przez przypadek, potrącił cię autem, przez co miałaś złamaną nogę i kilka siniaków. W ramach przeprosin zamieszkałaś z nimi na czas leczenia.

Bliźnięta - Rodzice wyrzucili cię za karę z domu, ponieważ podczas ich nieobecności urządziłaś imprezę. Got7 znaleźli cię i postanowili przygarnąć na ten tydzień.

Rak - Wygrałaś konkurs dzięki któremu mogłaś spędzić 2 tygodnie w dormie Astro.

Lew - Włamałaś się przez okno, gdy nikogo nie było w dormie i przez 2 dni chowając się w szafie jednego z członków. Mieszkałaś z nimi dopóki właściciel szafy cię nie znalazł. 

Panna - Były twoje 18 urodziny a że jesteś fanką K-popu rodzice zabrali cię do Korei. Gdzie spotkałaś Infinite, chłopacy postanowili zrobić ci miłą  niespodziankę i zabrali cię na jeden dzień do swojego dormu, gdzie spędziłaś z nimi cały dzień.

Waga - Wystąpiłaś w specjalnym projekcie dzięki któremu mogłaś mieszkać przez miesiąc w dormie zespołu. Pokazywali ci oni jak na co dzień żyją gwiazdy K-popu. 

Skorpion -  Pomyliłaś ich dom ze swoim... tak jakoś wyszło. Mieszkałaś w nim aż trzy godziny XD.

Strzelec - Nudziło im się samym więc postanowili cię zaadoptować XD.

Koziorożec - Jesteś ich służącą, przez co z nimi mieszkasz. Przynajmniej masz blisko do pracy XD.

Wodnik - Po prostu masz farta w życiu. 

Ryby -A jakoś tak się złożyło. 

Żebrzemy gwiazdki 🙏

ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz