71# Znaki zodiaku i ich kamienie szlachetne

22 0 0
                                    


Baran - Bursztyn, diament, jaspis, koral, granaty, awenturyny, krwawnik, kryształ górski, ametyst, lapis lazuli, karneol, jaspis czerwony.

Byk - Kwarc różowy,  szafir, szafir, sodalit, malachit,  rodochryzolit, rodonit,  karneol, agat,  chryzokola, turmalin, hiacynt, cytryn, turkus, koral, szmaragd. 

Bliźnięta - , Opal, kamień księżycowy, bursztyn, topaz, agat, chryzopaz, beryl, karneol, kryształ górski, akwamaryn, ametyst, kwarc różowy, chalcedon,  jaspis, tygrysie oko.

Rak - Awenturyn, karneol, nefryt, hiacynt, kryształ górski, masa perłowa, szamargd, kocie oko, heliotrop, szmaragd, chryzopaz,  bawole oko, agat, kamień księżycowy, opal, perła.

Lew - Heliotrop, nowlit, agat, amazonit, chryzopaz, kryształa górski, topaz, sardoniks, oliwin, tygrysie oko, bawole oko, cytryn,  rodonit, bursztyn, rubin.

Panna - Topaz, tygrysie oko, awenturyn, szafir, agat, karneol, opal, jaspis, krwawnik, nefryt, sokole oko, lapis lazuli, cytryn.

Waga - Akwamaryn, kwarc różowy, opal, lazuryt, tygrysie oko, rodochrozyt, rodonit, turmalin, perły, chryzkola, lapis lazuli, turkus, diamenty.

Skorpion - Bawole oko, rodonit, jaspis, karneol, topaz, sardoniks, obsydian,  krwawnik , kroal, malachit, opal, turmalin, granat, akwamaryn. 

Strzelec - Agat, amazonit, bursztyn, kryształ górski,  ametyst, lapis lazuli, chryzokola,  tygrysie oko, granat, turkus. 

Koziorożec - Rubin, onyks, krawnik, selenit, perły, granaty, kryształ górski, kwarc różowy, agat, malachit. 

Wodnik -  Ametyst, perła, biały koral, granat, cytryn, lapis lazuli, sokole oko, szafir, awenturyn.

Ryby - Granat, bawole oko, kryształ górski, perły, akwamaryn, koral, sardoniks, chryzolit, selenit, turkus, ametyst, oliwin. 

ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz