(Arkadaşlar şimdi medyada ki videoyu açın ve öyle okuyun.)
- Arabada çok rahatmış değil mi aşkım?
Albert: Evet rahatmış.
Jack: Erkek arkadaşın hayırlı olsun Emily.
-Teşekkür ederim Jack. Albert çok tatlı ve onu çok seviyorum.
Albert:Ben de tatlım seni çok seviyorum. James senin sevgilin var mı?
James:Var. Benim sevgilim var ne yapacaksın? Erkek kardeşine mi düşünüyorsun?
Albert: Efendim!
James:Efendiler seni s-
Albert:Hı?
James: sevsin. Yani ne kadar kibar bir çocuk, efendim dedi ya.
Albert: Teşekkürler.
Jack:James sakin ol, her şey yolunda.
James: Daha çok var mı yola? Sıkıldım.
Jack:Acaba yolun çokluğundan mı sıkıldın yoksa çiftimizden mi?
James:Ne saçmalıyorsun ya.
-Arkadaslar daha yolumuza çok var şarkı açar mısınız?
Hey arabayı kullanan çocuk. Hareketli bir şarkı aç lütfen, eğlenelim.Jack: Hay hay efendim. Bu nasıl?
Albert: Harika.
James:Beğenmedim kapatır mısın? Daha güzel bir şarkı aç lütfen kardeşim.
-Hey şoför koltuğunun yanında oturan James adlı çocuk, bu şarkı güzel.
James: James adlı çocukmuş. Sen arkadaşlarınla böyle mi konuşursun hep. Vay canına yavaş yavaş tanıyoruz gıcık Emily'i.
-Böyle aptal arkadaşlarım olunca her zaman böyleyim tatlım.
Arkadaşlarınızla orada mı buluşacaksınız beyler?Jack:Evet orada buluşacağız.
-Daha çok var mı? Saatlerdir yoldayız çok yoruldum.
Jack: On dakika kaldı sabret biraz prenses.
-Tamam. Yol boyu fazla konuşmadın James bir sorun mu var.
James:Hayır yok. Ne sorun olabilir ki çok mutluyum. Şu kamp alanına bir varsaydık daha mutlu olurdum.
Jack:İşte geldik. Hadi bakalım inin aşağıya ve eşyaları çıkartın bende siz çıkarttığınızda arabayı park edeceğim. Mis gibi kokuyor orman, doğaya bayılıyorum. Yalnız beyler dikkat edin buralarda zehirli yılan çok oluyor demedi demeyin sonra.
-Ya ben gelmem yılan varmış.
Jack:Şaka yaptım canım şaka şaka. Onları korkutmak için dedim öyle gerçekten.
-Geyçekten mi abicim yıyan yok mu? Öcü yok mu? Dalga mı geçiyorsun benimle Jack.
Jack: Sence?
-Hahaha çok komik.
Eeee hani arkadaşlarınız.James: Daha yeni konuştum yeni evden çıkmışlar. Açıkçası dört saat sonra burada olurlar. Hadi siz yemekleri hazırlayın ben de çalı filan toplayacağım.
-Dikkat et kendine.
James:Sanki çok umrundaymış gibi. Merak Etme çok dikkat ederim kendime sen hiiiç kaygılanma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMLE BAŞ BAŞA
Vampire( Her şey lunaparkta karanlık oyunlar oynamak ve eğlenmek için gitmemizle başladı, o zamandan bu zamana kadar oyun devam etti. Asıl önemli olan Gece yarısı bir mesajla uyanıp bütün bu oyunu sarsması ve 'karanlık avcısının' mesajı olmasıydı! Sanırım...