Esila evine girdiğinde üvey annesi Esila nerdesin sen ha saat kaç yarın bi işin var ve saat 9 da uyuman gerekiyordu haa saat 9 buçuk ve sen yeni eve geliyorsun sana ceza yarın işe gittikten sonra Busenin yanına gidemezsin evde odamda olacaksın biliyorsun okula az kaldı ve benim kızım Naz erken uyuduğu için yarın istediğini yapabilir.(kötü bir kahkaha atarak odasına gider).Herkes erken uyumustu çünkü yarın harkesin işi vardı.Esila üvey annesine saygılı bir şekilde odasına gider ve kendini tutamaz hemen ağlamaya başlar.Buseyi arar ve hemen dertlesir Buse bu hikayeye aglicak gibi olur arkadaşına komik sözlerle guldurmeyi başarır.Ve okulun başlamasınasina bir hafta kalır.Esila yoğun iş ve yoğun baskıdan kendini yipratmisti.Busede çoook uzuluyordu en sonunda okul zamanı geldi çattı Esila üvey annesi yüzünden çok çalışmıştı yani tuuum konuları biliyordu zaten hep okulun en zekisi olurdu.Buse çoğu konuyu bilmezdi.Esilayla aynı sınıfta ve aynı sırada oturdukları için Esila hep buseye bir şeyler öğretiyordu.O yüzden Buse hep geçer not alıyor.
Esila ve Buse ilk derslerine girmişlerdi.İlk dersleri ise Türkçe dersi Ali Osman Polat eşliğinde yapılmıştı tabii Ali Osman hocanın gözdesi Esila olmuştu.Tabikii sınıf hocaları ise Ali hoca oldu.Ve yoklama alındı.Sınıfta iki yakışıklı vardı.Biri Emre Yücel diğeri Kerem Akın ikiside biraz da olsa çalışkandı.Kerem ilk görüşte Esilaya aşık olmuştu.Ama Esila hiçbir şeyin farkında değildi.Okul çıkışı Buse ve Esila yuruyorlarken Kerem ve Emre,Buse ve Esilanin yanına giderler Kerem hemen atlarKızlar bi kafeye gidip bir şeyler mi icsek ha ne dersiniz.
Buse:Çok güzel olur der ve giderler
İlk başta Emre ve Buse iyi anlasamazlar hep kavga ederler.Bakalım diğer bölümde Emre ve Buse iyi anlasabilecek mi acaba sizden yorumlarinizi bekliyorum tabi oylarinizida sizi çoook seviyorum kuzularimmmm