46: kayıp (+)

16.2K 1.3K 214
                                    

Taehyung lavaboyu buldu ve hızlıca yüzündeki kurumuş göz yaşlarını suyla ıslattı, ardından ön kapıdan çabucak çıkıp Jimin'in arabasına bindi. Neredeyse spor arabasına iltifat edecekti ki her şey normalmiş gibi davranması gerektiğini ve eğer böyle söylerse kulağa garip geleceğini fark etti.

"Onun için endişeleniyorum." dedi Jimin ve hızlıca arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Taehyung neredeyse Jimin'e Seokjin'in evinin nerede olduğunu soracaktı ama böyle bir hataya düşmedi.

"İyi olduğuna eminim," dedi ve gözleri yola odaklanmış olan Jimin'e gülümsedi. Jimin direksiyonu o kadar sert sıkıyordu ki eklemleri beyaza dönmüştü. "Namjoon'u biliyorsun, asla gecikmez." Taehyung'a bir anlık baktı ve yola geri döndü. "Doğru." Hızlıca cevap verdi, sessiz kalmak zor olacaktı.  Jimin sonunda Seokjin'in evine park etti, "Hmm bu garip, perdeleri kapalı," dedi arabanın penceresinden eve bakarak. Arabadan çıkıp ve evin kapısına ulaşan merdivenleri tek tek çıktı. "Kapı açık, Tanrım biri evine mi girdi?"

Taehyung da birden endişelenmeye başladı, aklında zaten yeterince endişe vardı. "Kapıyı aç kontrol etmemiz lazım," dedi yüksek sesle fısıldayarak.
Jimin dikkatlice kapıyı sonuna kadar açtı ve içeri girdi. Odanın içine bakınca yere düşmüş bir çerçeve gördü.

"Siktir et, bugün ölmek istemiyorum," dedi Jimin ve neredeyse kapıyı kapatacaktı ki Taehyung kapının arasına ayağını koydu. "Korkak." Taehyung güldü ve kapıyı tekrar açıp içeri girdi. Odayı gözleriyle taradı ve her tarafın darmadağın olduğunu fark etti. Odaya girmeden önce palto askılığını defans olarak eline alıp önünde tuttu. "Dedi elinde siktiğimin askılığını tutan kişi," dedi Jimin ve güldü, ardından Taehyung'u odalardan geçerken takip etti. Odalardan birinde yüksek bir 'güm' sesi yankılandı ve ikisini de sıçrattı. "Siktir ses şurdan geliyor!" diye haykırdı Taehyung, "Kapıyı açmalı mıyım?"

"Aç ve palto askılığıyla vur onlara!" dedi Jimin ve Taehyung'u kapıya doğru itti. Taehyung kapıyı çarparak açtı ve Jimin peşinden girdi. Palto askılığını yere düşürdü ve şokla birlikte donup kaldı.
"Lanet olsun ne?!" Seokjin Namjoon'un üzerinden zıplayarak indi ve yorganı onun ve Namjoon'un üzerine serdi. "Özür dileriz biz sandık ki evinize-" Taehyung utanç kırmızı bir şekilde yüzünde belirirken gözlerini kapadı. Jimin ceketini hızlıca kapıp Taehyung'u odadan dışarı çekti."Koş seni siktiğimin embesili!"

İkisi de hızlıca dışarı çıktı, gördükleri karşısında travma geçirmişlerdi. "Beni siktiğimin evime götür, aman tanrım inanamıyorum demin biz-" Taehyung Jimin'in arabasına bindi ve elleriyle gözlerini kapadı.
"Bunun hakkında daha fazla konuşmayacağız," diye kararlaştırdı Jimin ve Taehyung'un evine sürdü. Demin yaşadıkları olaydan dolayı araba yolculuğu boyunca sessiz kalmışlardı. İkisi de gördükleri hakkında konuşmak istemiyordu.

decade, taekook |✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin