Joonie:uyumadığın için camdan dışarı bakınırsın "ne düşünüyorsun öyle?" kapıya yaslanmış sana seslenen joon'a bakarsın:"uykum gelmedi.." yanına oturup hikaye kitabını eline alır:hmm.. okumamı istermisin?" koluna yaslanıp hayranlıkla onu dinlerlen uyuya kalırsın."ve hikaye burda biter... uyumuşsun bile"
Jin:uyumadığını görünce elindeki bir bardak çikolatalı sütle yanına gelir:"içte uykun gelsin" "hemde çikolatalı ahh
harikasın jinie!" elini çenesine getirip mükemmel pozunu verir. "fazla yakışıklı olma lütfen yoksa uyuyamam"Hoseok:"(y/n) uyumadınmı?" yorganın içinden kafanı kaldırırsın:"nerden anladın?" yanına uzanıp gülümser:"1 saattir seni izliyorum yorganla yuvarlanıp duruyosun"
Saçlarınla oynarken uyuya kalırsın. "iyi uykular meleğim.."Yoon Gi:bahçede yere uzanmış gökyüzünü izlersin "saat geç oldu uyumalısın" "ama sorun şu ki uykum yok.."
"demek öyle hmm.. Hamakta uyumaya ne dersin?"
Birlikte hamakta sarılarak konuşurken uyuya kalırsın.
" (y/n) harikaydı ama!... Ahh uyumuşsun.Jimin:"(y/n) iyimisin? " uyuyamadığın için ordan oraya koşup bağırdığın için merak etmiştir."uyuyamıyorum"
Kendiyle birlikte yorganın altına girip sana şarkı söyler.
"uyumuş bile horul horul"Tae:koluna yapışıp homurdanırsın "uyuyamıyorum.. "
Yanına yatıp tavana bakar "en sevdiklerini, istediklerini düşün" "hmm seni yani..tae?" dudaklarına küçük bir öpücük bırakır. "uyu yoksa sabaha kadar kalkamazsın.."Jungkook:"uykum yok" "film izleyelim?"
filmin sonlarına doğru esnersin:"uykun yoktu hani?" kafanı omzuna yaslayıp gözlerini kapatırsın:"sen varken neden olmasın?" kafasını geri atıp gülümser:"kalbim ahh..Oy🌺