Biansınız şaka amaçlı size takılır ve düşersiniz. (kolun kırılır)Namjoon:
Somurtarak koltuğa oturmuş kolundaki sargıyı çekiştiriyordun. "kolun mu kaşındı?" gözlerini büyüterek yüzüne bakmıştın nasıl anladın? Bilmiş bir ifadeyle arkasına yaslanmıştı "benimde tecrübem var yani az kol kırmadık" kolunu çekiştirmeyi bırakmış tereddütle parmağını uzatmıştın:"joon umarım senin sakarlığına karşı sigortam vardır."Jin:"etin yok budun yok tabi kırılır." yine konuyu kilona getiren sevgiline şaşkınca bakmıştın "ben tavukmuyum?"
dedin. Gülmüştü. "kilo alsan kemiklerin güçlü olur"
Kolunu işaret ederek "birileride az zayıflasada böyle düşürmese" dediğinle homurdanarak gitmişti.Hoseok:"biraz daha iyimisin?" endişeli gözlerle koluna bakmıştı. "bu kaç tirilyonuncu soruşun, iyiyim ben merak etme" koltuğa kendini atarak mırıldanmıştı. "ben seni itmeseydim şuan böyle olmazdı.." üzgün görünmesi senide üzüyordu"böyle olcağını bilemezdin kendini suçlama, ama sarılırsan biraz daha iyi olurum" sana sıkıca sarılmıştı.
Yoon Gi:"dikkatli olsaydın böyle olmazdı" sana sert bakışlarıyla öğüt veriyordu. "senin beni ittiğin gerçeğini değiştirmiyor dikkatli olmayışım" dediğinle dudağını yalamıştı "diğerini kırmama ne dersin? Ben haklıyım."
Telefonunu salladın "annemleri aramama ne dersin? Özür dilemek bu kadar zormu." ellerini havaya kaldırarak barış ilan etmişti. "akıllı çıktın. Özür dilerim"Tae:"ahh biraz çocukça davrandım özür dilerim." yere bakarak parmaklarını ovuşturuyordu. "kolum kırıldı ölmedim, düşceğimi bilemezdin" dediğinle gülümseyerek sıkıca sarılmıştı "tae yavaş-ş kolum" kollarını geşterek konuşmuştu "seni seviyorum.."
Jimin:gülmemek için kendini tutan sevgiline bakmıştın "çok komik jimin dimi! Benim burda kolum kırıldı." dediğinde ciddileşmişti. "sadece yere yapıştığında komik görünüyordun.." yanındaki yastığı fırlattığında koşarak uzaklaştı. "senide düşünce görürüz"
Jungkook:
-üzgünüm bebeğim.
+düştüğümde gülmenden anlamıştım üzüntünü.
Gülmekten karnı ağrımakla meşgul olan sevgiline boş bakıyor olurdun. "(y/n) niye öyle bakıyorsun?" sorduğu soruyla şaşkın olurdun. "halime gülmekle o kadar meşguldun ki beni farketmen şaşırttı" kendini toparlayarak gönlünü almaya çalışırdı.
"bir isteğiniz varmı leydim"Sevgili okurlarım beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İsteğiniz varsa yorum olarak yazın.
Kendinize iyi bakın. 🌺