Merhabalar,
Lafı fazla uzatmadan direkt kapağa ve kesitlere geçiyorum.
ZEMHERİ Roseellaa
KESİTLER
Bir adam; Deniz Yaman ÖZER.
Cesaretinin sınırı olmayan bir başkomiser.
Ve bir kadın; Amine ÖZER AKSER.
İnatçı ancak boynuzları olmayan bir kadın. Ey aşk! Bu ikiliden nasıl sağ çıkacaksın?Bir operasyonda denizin derinlerinde süzülürken bir anda aklına düşüyor, kadının gözleri. O sırada Amine evinde oturmuş misafirleri için yemek yapıyor.
Kaderin sizi nereden vuracağını bilemezsiniz.
☘Derinlere doğru aktığını hisseden Deniz Yaman kendini toparlamaya çalıştı. O sırada gözünün önüne tanıdık gelmeyen gözler belirdi. Bal. Bal gibi rengi olan gözler. Kahretsin! ☘
Ve hayatın da size oynadığı oyunları asla bilemezsiniz. Mesela Amine'nin, Deniz Yaman'a boşanma kağıdının göndermesi gibi.
Ancak Deniz Yaman, Amine'ye çok önceden bir şey demişti:
☘Denize rengini veren gökyüzüdür. Gökyüzü karanlık ise deniz fark edilmez bile.☘
Kocasının eli, göğüsün de sallanan papatyalı kolyesini gitti.
" Gül. Gül seversin sen?" Amine gülümseyip adama baktı. Yüzünü esir almış sakallarında gezindi, bal gözleri.
" Artık değil." Adam tek kaşını kaldırmıştı.
" Papatyalar seviyor-sevmiyora kurban ediliyor. Bende öyle."
" Y-yaman bu ne?" Deniz Yaman kolunu kadının elinden çekti.
" Bir şey değil." Amine yüzündeki telaşlı ifadeyi silmeye çalıştı.
" Niye buraya geldin? Hastaneye gitsene be adam!" Deniz Yaman hep yaptığı gibi kadını belinden tuttu. Alnını öptü. Çırpınan kadının aksine.
" Sensin benim dermanım."
''Bana bir gün her yaranın nasıl olduğunu anlatır mısın?'' Adam, kadının isteğine şaşırmıyor. Biliyor çünkü ona her anlattığı şey adama karşı gururunu arttırıyor. Çapkın bir gülümseme oluyor dudaklarında.
''Kalbimin yarasını sana nasıl anlatayım be kadın?''
Adam, kadının kokusuna müptela. Dibinde endişesi zirvede olan kadının yüzüne bakıyor göz kenarlarındaki kırışıklık yaşlandığından değil, çok gülmesinden. Adam zor tutuyor kendini o kırışıklığı öpmemek için. 'Buraya bir kırışıklık da benim için yer verir misin?' diye sormak geliyor içinden. Susuyor.
Başarılarının devamını dilerim emeğinin karşılığını alırsın umarım ✨
🗣️ Kitaplarına minik dokunuşlar da bulunduklarım Instagram'dan kesitleri bana ulaştırabilir..
Instagram 👉 icinizdenbiri5
Linki profilde var. 🙃Diğer kitapta görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın 🌸💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK DOKUNUŞLARLA Renklenenler ✔️ [tamamlandı]
Non-FictionDokunuşlarımla renklendirdiğim hikâyelerden kesitlerle tasarımlarımın bütünleşmesi 💫