Üdvözlök mindenkit, aki idetévedt. Én Bianca vagyok. Van egy bátyám, akivel nem igazán kedveljük egymást. A suliba a haverjain kívül senki sem sejti, hogy akár rokonok is lehetnének. Szöges ellentétek vagyunk. Hosszú, szőke hajam van, kék szemem és néhány ember szerint jó stílusom. A legjobb barátnőm egy másik iskolába jár, ami a mi gimink "ellensége" ugymond. A két gimi évek óta harcol egymással, ki a jobb. Senki se tudja, hogy barátnők vagyunk, mert abból botrány lenne, nem mintha bárkit érdekelne. Nem vagyunk túl népszerűek. Ő barna hajjal, barna szemmel és a Mal névvel rendelkezik. Szép, kedves, vicces, okos és még a stílusa is jó. Az az egyetlen közös a két iskolába, hogy van egy lúzercsapat és pár stréber, a többiek mind buták vagy nem tanulnak de tudnak ha kell.
Malben és bennem rengeteg közös van. Mindketten szeretjük a muffint és a pizzát, a kedvenc szinünk a kék, és mindketten imádunk gördeszkázni és táncolni, de az éneklést sem hagyhatom ki. Na meg még sorolhatnám, de inkább nem mert annak a listának sose lenne vége.Most éppen a suliba tartok gördeszkával és zenét hallgatok. Motorom is van, de azt a sulin kívül szoktam használni. Úgy tudják a "társaim", hogy egy nem gazdag lány vagyok.
Mire végighallgattam a lejátszási listát, meg is érkeztem. És a menő fiúk- köztük a bátyám is-kint vannak. Mindig csinálnak valamit, amivel beégethetnek. Most épp május közepe van szóval már csak 2 hét és megszabadulok tőlük. Próbáltam észrevétlenül besurranni az épületbe, ami nagy szerencsémre sikerült. Fél szemmel láttam, hogy Noah rám néz és elkezd a barátaihoz beszélni, akik bólogatnak.
Nem szoktam az osztálytársaimmal, csak akkor, hogyha házi kell nekik. Az egyetlen ember, aki normálisan beszél velem, az Silvia a suliújság szerkesztője. De csak akkor beszél velem, ha kell valami a suliújsághoz vagy ha segiteni kell a pince takaritásába. A suli pincéje jelenleg katasztrófálisan néz ki. Rá is fér az átalakítás. A pince helyett rádiós szoba lesz. Ez természetesen Kimberly ötlete volt. Terjeszteni akarja, hogy milyen gyönyörű pompomlány.
Gyorsan bementem az osztályba és leültem a helyemre. Harmadik pad az ablak mellett. Egyedül ülök, szerencsére. Nagy meglepetésemre Silvia odaült mellém.-Szia Bianca. Csak egy kérdésem.
-Szia. Mondd- először furcsáltam, hogy kérdezni akar valamit, de biztos valami pletykát akar.
-Öm mit gondolsz a suli bálról? Milyen téma legyen? Kilencvenes évek vagy egyszerű bál és hosszú ruha??
-Ömm...szerintem kilencvenes évek jobban hangzik. Extrább, mit a sima bál.
-Rendben. Plusz egy szavazat a kilecvenes évekre. Jó a szerkód-ezzel a mondattal ott is hagyott.
Ebben a suliban először dicsérte meg valaki a ruhám. Nem mintha annyira figyelnék arra, hogy minél feltűnőbb legyen az öltözékem. Egy egyszerű szürke pulcsi volt rajtam és egy fekete kertésznadrág volt rajtam, amit egy nike sportcipővel társítottam.
Kipakoltam biológiára és az óra el is kezdődött. A tanár még nem volt bent így minenki beszélgetett vagy telózot. Megrezzent a telóm. Ezek szerint Mal üzent. Elővettem a telóm és a pad alatt megnéztem. De nagy meglepetésemre a bátyám üzent.Luke:Egyik szünetbe se gyere ki az udvarra!
Bia:Miért?
Luke:Mert meg akarnak szivatni. És ez parancs volt. Csak a mosdóba mehetsz, mert kint lesz mindenki.
Bia:OkéEz furcsa volt. Sose csinált ilyet. Mindig végigröhögte ha megaláztak. Mal üzent.
Mal🥵🥗: Jó reggelt. Eddig hogy telik a nap?❤️
Bia🎱🐼: Hát igazából jól, de Luke írt, hogy meg akarnak szivatni🥵.
Mal🥵🥗: Elég furcsa, hogy írt.
Bia🎱🐼: Igen szerintem is. Na mennem kell, bejött a tanár. Majd beszélünk.
Mal🥵🥗: Rendben. Szia❤️
Bia🎱🐼: ❤️Az óra hihetetlenül gyosran eltelt. Szünetbe el se mozdultam a helyemről. A többiekkel beszélgettem. És ezalatt azt értem, hogy van egy csoport. A város kicsit elhagyatott helyén van egy gördeszkapálya és Mallel oda jártunk. Vagy 2 éve, amióta barátnők vagyunk. Akkor ismerkedtünk meg, amikor a két suli menői párbajoztak. Mi is odamentünk-külön-és összeütköztünk. Sokat beszélgettünk, és már aznap legjobb barátnők lettünk és vettünk a fesztiválon BFF nyakláncot. Egy utcában lakunk, én az egyik végébe ő a másik végébe, és minden nap elmentünk gördeszkázni és egy nap, vagyis tavaly nyár elején felfedeztük a pályát és ott megismerkedtünk sok lánnyal és fiúval. Azóta mi hatan vagyunk barátok, persze itt többen is voltak, de a négyes banda megtetszett nekünk és azóta velük vagyunk. Második szünetbe is velük beszélgettem.
Olikapitány👮: Mal, Bia ma jösztök a pályára?
Littlegirl😇: Én igen.
Babyy😂🎤: Én is.
Missbeauty💄: Szuper.
Marhabolond💣: GYEREKEK HÍREM VAN!
Herceg🐶: Mi van már megint Ákos? Mit találtál ki?
Marhabolond💣: Gördeszkaverseny lesz Június 12-én!!!!! Muszály jelentkeznünk!!
Babyy😂🎤: Nem hangzik rosszul. Hol lesz?
Marhabolond💣: Los Angeles.
Missbeauty💄: Az az ország másik felén van.
Littlegirl😇: Nekük jól jönne. Nem Bia?
Babyy😂🎤: De. Tökéletes. Mikor jár le a határidő?
Marhabolond💣: Holnap. Nekem megengedik.
Babyy😂🎤: Ma itthon lesznek a szüleim. Beszélek velük.
Marhabolond💣: Oké. Többiek?
Herceg🐶: Megpróbálom
Littlegirl😇: Én benne vagyok. A nagybátyám úgyis ott lakik. Szerintem anyuék megengedik.
Marhabolond💣: Szuper! Oli, Barbi?
Missbeauty💄: Nem ígérek semmit.
Olikapitány👮: Oké. Beszélek az őseimmel.
Marhabolond💣: Szuper. Majd írjatok. Megyek órára😒
Babyy😂🎤: Én is sziasztok!✌👋
Jaj, most matek. Ne értsetek félre, szeretem a tantárgyat, de a tanárt utálom. Negyven évesen úgy viselkedik, mint egy 16 éves ribanc. Annyira irritáló. Mindig mini szoknyába, kigombolt ingbe és tűsarkúba jár. A fiúk persze csorgatják után a nyálukat. M
Óra után összepakoltam, a vállamra tettem a táskám és kimentem az osztályból. A mosdó felé vettem az irányt. A folyosón szinte alig voltak, de nem foglalkoztam vele. Biztos mindenki a szivatásomra kíváncsi.
Egyszer csak egy kéz berántott egy üres terembe, becsukta az ajtót és nekinyomott a falnak....Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem írtam, de kellett egy kis idő.
Amint láthattátok megváltoztattam Lia nevét Mal-re(Melody). Remélem ezért nem haragszotok. Illetve átírtam néhány helyen meg kibővítettem egy icipicit, mert nekem annyira nem terszett.
Remélem így is szeretni fogjátok. Igyekszem minél hamarabb folytatást írni❤️
YOU ARE READING
Lúzer vagyok/átírás alatt/
RandomEgy történet egy lányról, aki láthatalnan. Az iskolában senki nem veszi észre. Megvan a maga baráti köre, a családja. Imádja a deszkázást és a barátait. Az az élete. Ismerd meg Bianca történetét.