Jay
Minęło kilka tygodni od kiedy Władczyni Mroku została przez nas zabita.
Po walce z nią ja i inni Ninja musieliśmy całe trzy dni sprzątać Ninjago City i w końcu mogliśmy odpocząć.
Teraz każdy z nas siedział w klasztorze i zajmował się swoimi sprawami.Moja siostra, która została oficjalnie przyjęta do drużyny i moja dziewczyna zamknęły się w pokoju Nyi i plotkowały o różnych sprawach.
Sensei Wu i Lloyd razem medytowali i przez cały dzień nie wychodzili z sali do medytacji.
Zaś ja, Cole, Zane i Kai graliśmy w salonie w gry wideo i jak zwykle wygrywałem.
Krótko mówiąc każdy z nas miał dzień wolnego.
Teraz gdy miałem właśnie wygrać grę nagle monitor stał się czarny.
Instynktownie odwróciłem się.To Sensei Wu stał za nami z pilotem w ręce i to najpewniej on wyłączył telewizor.
- Mistrzu! Co ty wyprawiasz?! Miałem właśnie wygrać! - powiedziałem z wyrzutem.
- Wyłączyłem grę, dlatego że nie możecie ciągle siedzieć przed telewizorem. Jesteście Ninja i to że nie ma żadnych złoczyńców to nie znaczy, że macie siedzieć i nic nie robić - powiedział stanowczo Sensei.
- Ale Mistrzu! - próbowałem protestować tak jak chłopaki.
- Nie ma żadnego ale. Idźcie i poróbcie coś - powiedział Sensei i wypchnął mnie, Kaia, Cole'a i Zane'a za drzwi klasztoru.
Poszedłem na dziedziniec i zauważyłem, że moi przyjaciele też nie są zbyt chętni by coś robić.
- Dobra polecę do miasta - zdecydowałem po chwili i stworzyłem smoka.
Potem poleciałem do Ninjago City.***
Gdy doleciałem do miasta, zniknąłem smoka i postanowiłem pospacerować po ulicach.
W pewnym momencie na wystawie w sklepie z grami komputerowymi zauważyłem nową grę, która dopiero co wyszła na rynek.
Nazywała się :
BlackWord - Mroczny Wojownik.
Od razu, bez wachania, wszedłem do sklepu i kupiłem grę.
Potem zrobiłem smoka i poleciałem do klasztoru.I gdybym wtedy wiedział, że przez tą grę będziemy mieć wielkie kłopoty to nigdy bym jej nie kupił...
_______________________________________
Witam czytelników w mojej nowej książce!
Wiem, że Prolog dosyć krótki, ale jak zwykle u mnie bywa, rozdziały będą milion razy dłuższe i ciekawsze niż Prologi.
Mam nadzięję że wstępik się spodobał :3Do następnego!
CZYTASZ
Uwięzieni w grze ️~ Ninjago ✖
Adventure~ 𝑶𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒔́𝒄́ 𝒛𝒂𝒘𝒊𝒆𝒔𝒛𝒐𝒏𝒂 ~ To trzecia część historii pod tytułem : „Ninjago ~ Byle by ratować siostrę". Po ostatnich wydarzeniach związanych z zabiciem Władczyni Mroku i powrotem Jaya do drużyny, życie w Ninjago znów stało się spok...