O gün benim için kabus gibi geçerken Justin o günün mutluluğunu yaşıyodu.Her zamanki gibi yine sabahın köründe daha doğrusu lanet sabahın köründe uyanmak beni biraz sinir ediyordu. Her zamanki gibi herkez arabalarıyla giderken ben sırtımda çantayla yola koyulmuştum. Bu sefer okula girince etrafa bakınıp duruyordum kalbim onu görünce küt küt atıyordu. Tenefüste arka arkaya giderken birden kitaplarımla birlikte yere düştüm. Arkama baktığımda elimden tutarak beni ayağıkaldırdı. Yüzüne baktığımda onu görünce hemen elimi çektim ve ordan uzaklaştım. Arkadaşımın sert bakışları bir gün bir delilik yapıp beni öldürmeye çalışıcak ve sonunda ona zarar gelecek diye ödüm patlıyor. Miley'nin bakışları beni çok korkuttu doğruyu söylemek gerekirse. Miley gece beni evlerine çağırdı tabi ben bu çağırışının Justin'le ilgili olduğunu bildiğim için işim var diyerek erteledim. Miley okulda beni bir yere kıstırıp Justin beni seviyo diyo. Bende al Justin senin olsun dedim ve çekip gittim. Sınıfta Miley'nin sert bakışları beni çok korkutuyor. Sınıfa yeni bir kız geldi ismi Taylor sözde Miley beni kıskandırmak için o kızla kankalar tabiki sözde. Kıza Miley'nin çok kıskanç olduğunu söyleyince yeni bir arkadaşlık vardı aramızda. Ona Justin'den çok hoşlandığımı ve onunda beni sevdiğini söyledim.
O gün içimde bir şüpe vardı ya her dediğimi Miley'e anlatırsa ya tüm okul duyarsa diye ödüm patlıyor.
O gece Taylor'a mesaj atarak bu koştuklarımızın aramızda olduğunu söyledim ve o an olanlar oldu.
______ Bana Miley'e söylediğini ve onun kimseye demiyeveğini söyledi dedi o an küfür edebilirdim ama etmedim çünkü o kızı seviyorum ve onun üzülmesini istemiyorum. Sabak kalkar kalkmaz okula gittim ve Miley'e benle ilgili ne bildiğini sorduğumda bana sert tepki vererek
______ Sanane dedi
O an tüm hayatımın yıkıldığını biliyordum. Ya Justin'e söylerse ben biterim. İşallahta söylemez.
O gün Justin yanıma yaklaşarak benden bir şeymi saklıyorsun sen!
Allah öldüm ben ne yapıcam. Justine her şeyi açıklicaktım ve sonradan yanıma Taylor gelerek Selena senle konuşmam lazım bir dakika gelirmisin.
Allah'ım sana şükürler olsun tam zamanında Justin'e açıklama yapmak zorunda değilim. Taylor benden özür dilemek için çağırmış. Onun özür dilemesi hayatımı kurtardı.
Sınıfta otururken sıralarda iki kişilik olduğu için yanıma birisi oturdu Taylor zannettim baktığımda Justin'i gördüm ve olamaz off yaaa gittikçe yanıma yaklaşıyo ve benim kulağıma bir şey fısıldadı. Bana bir şey açıklıcaktın şimdi konuşabiliriz. Tamam açıklıcam ama bir dakika ver lütfen Justin söyleyeceğim şey çok önemli. Tamam ona gerçekleri açıklicam.
Justin ben senden-
Dedim ve o an Taylor yanıma gelerek eğer yanın boşsa oturabilirmiyim Selena.
Tabiki canım yanım boş.
Justin'e bir bakış attım ve arkadaşı Vini'in yanına oturdu şansa bak benim yine yine yanımda.
ARKADAŞLAR HİKAYEMİ BEĞENDİYSENİZ DEVAMI GELCEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE WİLL REMEMBER YOU
FanficFRAGMAN Justinbieber 1994 yılında 1 Martta doğan bir şarkıcıdır. Selenagomez 1992 yılında 22 Temmuzda doğan bir şarkıcıdır. Yine lanet olası okula gitmek zorunda olan Selena yatağından başını bile kaldırmak istemezken Justin ise okula gitmek için ço...