2. BÖLÜM

213 12 5
                                    

Gece iyice düşündükten sonra. Justine söylesemmi söylemesemmi diye düşünüp durdum. Eninde sonunda öğrencek nede olsa o zamana kadar beklicem.

          Her zamanki gibi okula gitmek için hazırlanıyodum. Okulda sıralar iki kişilik olduğu için Taylor'ı bekliyodum. Yanıma biri oturdu  Taylor sandım kafamı çevirdiğimde inanamadım öldüm ben dedim içimden.

       Gerçekten o Justindi gittikçe yanıma yaklaştı ve kulağıma bir şey fısıldadı.

         Sen bana bir şey dicektin. 

Tamam ya söylicem bir dakika ver sadece. Tamam ama bir dakika.

            ___ Justin ben sende-

O an yanima Taylor geldi ve yanın boşsa oturabilirmiyim. Tabiki. Justin'e sert bir bakış attım ve Vini'nin yanına geçti.

         Şansa bak ya yan sırada benim yanımda oturuyo. En baştan bana sotdu ve o an zil çaldı. Okul bittikten sonra Taylor'la ben konuşuyodum tüm olanları anlattım. O da kulak misafiri olarak tüm dediklerimi duymuş.

          Gece telefon numaramı nerden bulduysa bana telefon açtı. Telefonu açtığımda benden özür diledi. Neden benden özür diliyorsun sen bana bir şey yapmadın ki.

         Başından gwçen tüm olayları anlattı ve benim onu sevdiğimi söyledi. O an o kadar sınirlendimki anlatamam artık telefonda ne dediğiysem kalbi o kadar kırılmışki okulda benle bir gıdım bile konuşmadı.

          Ondan özür siledim ve onu sevdiğimi söyleyince ağzını öyle açtıki tüm dişleri gözüküyodu.

        Olamaz bunu tüm okul duydu.

Olanlar o gece oldu herkez bana mesaj göndermeye başladı. Yarın kesinlikle okula gitmicem.

                  ARKADAŞLAR BEĞENDİYSENİZ YENİ BÖLÜMÜNÜ ÇIKARICAM

  

LOVE WİLL REMEMBER YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin