KAYIP KIZLAR

421 23 11
                                    


Jongkook:

Sabah telefonun çalmasıyla hızla yataktan zıpladım.Telefonu açtım:

+Efendim Jin?

-Jongkook hemen jimini uyandır ve büroya gelin.Biz diyerleriyle burdayız.

+Peki.

Yine bir ihbar vardı sanırsam.Giyinip jiminin odasına doğru gittim.Hala uyuyor.Öff,ne kokuyor burda yaa?:

+Jimin kalk!

-Neden?

+Hadi büroya gidiyoruz.Jin çağırdı.

-Off!S***ıcam  büroya yaa!

+Hadi ben bekliyorum aşağıda.

Odadan çıktım.Bir kaç dakika Sonra jimin geldi ve evden çıktık.Yolda giderken konuşuyorduk:

-Bu gün sence nasıl bir macera yaşicaz Jongkook?

+Duruma bağlı jimin.Yine bir ihbar yine bir macera.

-Bence yine bir şeyler çalındı.

+Olabilir.Belli olmaz belki cinayettir.

Geldiğimizde bizi bekliyorlardı.Selamlaştık ve Jin hemen dört tane kadın ve adamı içeriye aldı:

RM:Sakin olun hanımefendi,sorun nedir?

Kadın1:Kızlarımız kayıp lütfen onları bulun.

RM:Tamam,bana isimlerini verin.

Kadın1:Lisa

Kadın2:Rose

Kadın3:Jisoo

Kadın4:Jennie

RM:Kaç yaşlarındalar?

Kadın4:18-20 arası.

RM:Yanınızda fotoğrafları var mı?

Kadınlar hemen fotoğrafları çıkarıp RM e uzattılar.Hepimiz RM in arkasına geçtik ve fotoğraflara baktık.Baya güzellerdi aslında.Aileler bize bakıyordu:

RM:Tamam,hepinizi sorguya alıcaz.Arkadaşlarım kızlar hakkında bir kaç soru sorucaklar.Jongkook,önce Lisa nın annesini alalım.

Jongkook:Peki.

Ben önden kadın arkadan geliyordu.Sorgu odasına geldiğimizde kapıyı açtım.Ve not defterimi ve kalemimi çıkardım:

Jongkook:Evet,İsminiz nedir?

Kadın:Suzan(ailelerin isimlerini salladım.)

Jongkook:Pekala Suzan hanım.Lisa kaç gündür kayıp?

Suzan:Dün kayboldu.

Jongkook:Peki kaybolunca neden buraya gelmediniz?

Suzan:Çünkü mutlaka bir arkadaşına gittiğini düşünmüştüm.Lisa baya aktif bir kız.Mutlaka arkadaşlarında haftada iki gün kalırdı.Ve bende izin verirdim.Ama sabah uyandığımda yatakta olmadığını gördüm.Evin her yerine baktım ama Lisayı bulamadım.Bu sefer telefonla aramaya karar verdim.Ama Telefonu açmadı.Bende her zaman gittiği arkadaşı BamBam ların evine gittim.Ama annesi lisanın orda olmadığını ve hiç uğramadığını söyledi.Bende eve geri döndüm.

Jongkook:Anlıyorum.Peki aile içinde sıkıntısı var mıydı?

Suzan:Aile içinde sıkıntısı olduğu söylenemezdi ama kaybolmadan önce,sanki bir şey saklıyordu.

Jongkook:Bu davranışı ilk defa mı sergiledi?

Suzan:Evet.İlk defa böyle soğuk ve alıngan davranıyordu.Yoksa çok güler yüzlü bir çocuktu.Kolay kolay ağlamazdı.

Jongkook:Onu en son gördüğünüzde neler yapıyordu?

Suzan:Şey,Bana onu Ne kadar sevdiğimi sordu.Bende ona çok sevdiğimi söyledim.Sonra onu kaybedersem ne yapacağımı sordu.Ben ise buna sessiz kalmayı tercih ettim.Sonra ise odasına gitti ve bir çanta aldı.Eline geçen bütün yiyecekleri doldurmaya başladı.Ben nereye gideceğini sorduğumda BamBamlara gideceğini söyledi.Sonra cüzdanıma yöneldi.Ben ise onu engelledim.O ise benden nefret ettiğini söyleyip evden ayrıldı.

Jongkook:Onun olmadığını farkedilecek ne yaptınız?

Suzan:Hemen kocama haber verdim.Yani üvey babasına.Lisa küçükken babası vefat etti ve bende hemen yeni bir koca ile evlenmek zorunda kaldım.Çünkü eski eşimden bana Ne para Ne de bir arsa kalmıştı.Ve bir çocuğa kendi başına bakamicağımı düşündüm.Ama Lisa yeni babasına hiçbir zaman baba demedi.

Jongkook:Peki içerdeki ailelerin kızlarıyla arası nasıl?

Suzan:Onlar lisanın küçüklük arkadaşları onlarla Hep iyi geçindi.Hiç araları bozulmadı.Hatta aynı sınıflarda okudular.Onlar beraber büyüdüler.

Jongkook:Pekala sorularım bu kadardı çıka bilirsiniz.

Kadın odadan çıktı.

7 DEDEKTİF 4 KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin