ROSE NİN HASTALIĞI

258 17 1
                                    


Jimin:

Jongkook görüşmeden çıkıp not defterini RM e uzattı.RM notları okudu ve Jongkook a geri verdi:

RM:Jimin,Rose nin annesini alalım.

Jimin:Peki.

Kadını alıp sorgu odasına gittim.Kadın sandalyeye oturdu.Bende oturup not defterini çıkardım:

Jimin:Adınız nedir?

Kadın:Açelya

Jimin:Açelya hanım,bana Rose yi biraz anlata bilir misiniz?

Açelya:Rose kızların grubundaki en içe kapanık ve utangaç kız.Kolay kolay üzüldüğünü veya mutlu olduğunu belirtemiyor.Çünkü bir hastalığı var.Ve bu çok ağır bir hastalık.

Jimin:Peki bu hastalık geçici mi?

Açelya:Hayır,maalesef.

Jimin:Peki hastalık süresince beler oluyor?
Bu onun hayatını etkiliyor mu?

Açelya:Hemde fazlasıyla.Bazen aynı çocuk gibi davranıyor.Hemen ağlamaya başlıyor.Ve en ufak bir uyarıda sinir krizi geçiriyor.Eğer onu çok daha fazla sinirlendirirsek kitleniyor.

Jimin:Arkadaşlarının Rose nin bu hastalığından haberleri var mı?

Açelya:Evet,hatta onlarda ona destek çıkmaya çalışırlardı.

Jimin:Peki son zamanlarda davranışlarında bir değişiklik sezdiniz mi?

Açelya:Evet,fazla durgundu...çok fazla.Normalde boş zamanlarını benimle sohpet ederek geçirirdi ama şu sıralar fazla durgundu ve hep bana ona koca bebekmiş gibi davrandığımı söylüyordu.Zaten kaybolduğunu anlayana kadar olaylar böyle gelişti.

Jimin:Onu en son gördüğünüzde ne yapıyordu Peki?

Açelya:Bir şeylere hazırlanıyormuş gibiydi.Erken uyanmıştı ve çantasını hazırlamıştı.Bana teyzesine gidip orada kalacağını yarın döneceğini söyledi.Ama tabi onu her yerde arasamda bulamadım.Teyzesi gile bile baktım.Babasıyla bütün karakollara gittik.Ama bizimle ilgilenmediler.Ta ki diyet arkadaşlarınında aynı şekilde kaybolduğunu söyledikleri anda hemen buluşup buraya geldik.

Jimin:Anladım,sizce kaçmış olabilir mi?

Açelya:Kaçabileceğine inanmıyorum çünkü böyle şeyler daha öncede yaşadı ama hiç kaçmadı.

Jimin:Pekala sorularım bu kadardı çıkabilirsiniz.

Kadın odadan çıkınca bende derin düşüncelere daldım.Kızlar kaçırılmışlar mıydı,yoksa kaçmışlar mıydı?

7 DEDEKTİF 4 KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin