Zgomotele din sufragerie m-au determinat sa verific fiecare metru din jurul incaperii.
Eram doar eu, dar cu toate acestea aveam impresia ca zgomotele se amplifica si ca acesta era doar inceputul. Am tras o gura de aer si mi-am continuat drumul pana in dormitor. Dupa toata agitatia, linistea ma asurzea. Eram cuprinsa de fiorii singuratatii si imi era teama ca aceasta sa nu fie linistea dinaintea furtunii.
* Parintii mei au inceput sa lucreze la fabrica domnului D de ceva timp. Din aceasta cauza ramaneam singura in fiecare zi de dimineata de la ora 6:45 pana seara la ora 20:45 cand ei ajungeau acasa. Probabil din cauza oboseli aveam aceste impresi legate de ceea ce se aude mai nou*
Surprinzator lucrurile decurgeau normal pana in momentul de fata, eram doar eu cu muzica mea data la maxim, cu o ceasca de ceai fierbinte si cu sutele de poze ce urmau sa fie editate. Ziua aceasta parea sa fie din ce in ce mai buna desi era doar o zi obisnuita. Rutina mea zilnica a fost insa intrerupta de zgomotul puternic ce tocmai l-am auzit jos, in bucatarie. Mi-am dat volumul la muzica mai incet si am pasit cu atentie catre usa din dormitor.Eram pregatita sa cobor insa pasii marunti si rapizi din toate directile ma puneau pe ganduri. Se auzeau fasaituri, chicoteli, tot felul de sunete bizare carora nu le gaseam nici o explicatie.
*Poti face asta, totul e in imaginatia ta. Continua sa mergi. Cate un pas mic pana jos si totul o sa fie bine* **Bravo Abi, iar vorbesti singura**
Mi-am continuat drumul coborand scarile pana in bucatarie. In momentul de fata totul disparuse. Nu se mai auzea nimic. *Ti-am spus ca e in imaginatia ta tot* . Eram cu spatele catre usa, pregatita sa plec si sa-mi continui viata plictisitoare, cand am simtit o mana rece pe umarul drept. Pielea mi s-a facut de gaina,, iar ochii mei s-au umezit pana la lacrimi. Eram ingrozita si cu toate acestea am gasit puterea sa ma intorc. Era ea.
CITEȘTI
Singură.
HorrorSuntem controlati de puterile intunericului. Dar ce se intampla atunci cand noi controlam intunericul?