Am vrut sa fug afara insa m-a prins de mana si a inceput sa ma stranga cu putere.Cand mi-a dat drumul, mana mea era vanata. Am lovit-o cu piciorul drept reusind sa fug afara.Eram cuprinsa de o mie de ganduri si nu stiam de care sa ascult. Voiam doar sa fug si sa ma pierd in pustietatea padurii. Nu am reusit sa fug prea departe deoarce cand eram cu spatele la ea m-a lovit cu o bara ce parea a fi din metal. Mi-a lovit umarul stang pana la lacrimi. Nu stiam ce sa fac si vocile din cap imi spuneau sa ma intorc si sa o lovesc, asa ca am luat o piatra si am lovit-o in piept si la cap si am inceput sa plang pentru ca nu ma puteam opri. Simteam firisoare de energie ce imi cuprindeau intreg corpul. Simteam cum asta era ceea ce trebuia sa fac. Asa ca am lovit-o de 9 ori cu toata puterea mea pana a cazut la pamant, unde am mai lovit-o inca de 2 ori. A inceput sa se zbata si din gura sa ii iasa sange cu putere afara. Insa acum nu mai misca. Sangele ii curgea din ochi si din nas si avea pieptul vanat. Era intinsa pe iarba uda si se puteau vedea picurii de sange cazand pe pamant.Ea nu mai respira, nu mai misca, era doar acolo intinsa pe jos cu capul inclinat spre stanga si cu trupul cazut lat la pamant. Era momentul sa o fac sa dispara. Am tarat-o pana in padurea din spatele casei. Era grea asa ca a durat cateva minute bune sa reusesc sa-i mut trupul neinsufletit. Am luat toporul vechi al tatei din garaj si i-am taiat pe rand membrele. Am bagat-o in 5 saci negri si am ingropat-o in 5 locuri diferite. La 7 metri departare. Toporul l-am curatat de sange, mi-am sters amprentele cu niste carpe vechi carora le-am dat foc dupa si l-am pus la locul lui. Am spalat cu apa dara de sange lasata si am mers in casa unde mi-am spalat hainele patate de sange.
Eram in fata oglinzii. Ma uitam in gol, ma uitam prin mine. O lacrima mi s-a scurs pe obraz.
-Ce am facut?
CITEȘTI
Singură.
HorrorSuntem controlati de puterile intunericului. Dar ce se intampla atunci cand noi controlam intunericul?