Cine esti?

2.6K 84 15
                                    

"Orice element de groază are la fel de mult impact psihologic ca şi efectele speciale".

                Eram atat de fericita sa o vad pe bunica. Ea locuia departe de noi si nici prin gand nu imi trecea ca o sa vina atata drum. Insa avea un aer nou, ceva ce nu mai vazusem la ea niciodata. Eram nesigura in legatura cu ce se petrece. Era atat de diferita si nu intelegeam de ce a batut atata drum sa stea 10 minute si sa plece.

      *Iar iti bati capul Abi. * 

       *Si tu iar vorbesti singura, Abi.* 

*Trebuie sa imi revin si sa ma intorc la editat poze.*


Ziua de azi, la fel ca toate celelalte a fost plictisitoare. De cum m-am trezit am mancat, si am stat la calculator unde am editat poze. La sfarsitul zilei insa,  si-au facut aparitia si parintii mei. Ne-am asezat la masa unde am discutat chestiuni legate de scoala ce avea sa inceapa in 2 luni, fiind intrerupti de soneria telefonului mamei mele.  

*Grozav, nici macar acasa nu poate sta fara telefon, mereu trebuie sa ma ignore.*

        Dupa cateva minute, mama a lasat telefonul * insfarsit* pe coltul mesei si a inceput sa ne povesteasca despre cat de mult se distreaza bunica in vacanta ei. Aceasta e plecata de 4 zile din tara impreuna cu bunicul meu. Am inghitit intreaga bucata de paine pe care  o aveam in gura, m-am scuzat si am plecat de la masa direct in camera mea. Am inceput sa tremur de frica. Eram cuprinsa de o panica atat de puternica.. pur si simplu nu intelegeam nimic. Nu puteam sa vorbesc cu nimeni, si ma durea. Ma durea atat de mult ...  Mi-am luat hainele groase din dulap si m-am pus in pat. Eram cuprinsa de ganduri si voci ce ma asurzeau, insa am reusit dupa cateva  ore sa adorm insfarsit. Dimineata, lumina puternica de afara imi batea direct pe fata. M-am ridicat cu greu din patul cald si am plecat in bucatatie. Am auzit 2 batai marunte la usa din fata asa ca am mers sa verific. Am deschis usa si afara era o doamna batrana, cu fata lasata, cu ochii verzi, nasul putin intr-o parte si ascutit, cu buzele crapate si groase, si privirea pierduta. Mi-a zambit cu coltul gurii si, uitandu-se prin mine, mi-a soptit ... La auzul acestor cuvinte, am trantit usa si am fugit in bucatarie. Am incercat sa ma uit de la geam dupa ea insa nu o vedeam nicaieri. Nu stiam daca era tot acolo sau a plecat. Nu aveam ce sa fac asa incat am iesit din bucatarie si i-am zarit privirea pe hol. 



Singură.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum