2 Ay Sonra...
Bangtan Sonyeondan'ın evinde...
"Şey... Sehun'u da çağırabilir miyim?"
"Çağır tabi sonuçta senin sevgilin."
"Tamam çağırıyorum hemen!" Bir çocuk gibi mutluydu Lisa. Sehun'u gerçekten seviyordu.
⏩
"Hoşgeldin Sehun."
"Hoşbuldum aşkım. Bak sana ne getirdim."
"Jisoo unnie! Sehun bana çiçek almış!"
"Beğendin mi Lisa?"
"Teşekkür ederim. Çok güzeller." Gülümseyerek çiçeği burnuna götürüp kokladı Lisa.
"Sehun! Gel PES atalım ya." Dedi Taehyung.
"Ha sevgilinden sıkıldın, Sehun'da mı çare buluyorsun Taehyung?"
"Ya aşkım öyle değil..."
"Boşuna sarılma Taehyung. Çok sinirliyim."
"Tamam aşkım gel seninle PES atalım."
"Whoa çinça?/ cidden mi? Ama ben bilmiyorum ki."
"Ben sana öğretirim."
"Tamam hadi oynayalım o zaman!"
Jungkook telefonla uğraşıyordu. Rosé de onun yanına yaklaştı.
"Jungkook... ne yapıyorsun?"
"Telefona bakıyorum aşkım."
"Telefonun yüzü benden daha mı güzel?"
"Ne diyorsun Rosé?"
"Diyorum ki şu telefona baktığın kadar bana da baksan?"
"Tamam aşkım bak bakıyorum sana."
"Hah iyi. Bundan sonra benim yanımda telefona bakma."
"Ahh peki."
"Jiiin. Ne yapıyorsun?"
"Yemek yiyorum Jisoo sen ne yapıyorsun?"
"Yemeğini bitirip benimle ilgilenmeni bekliyorum."
"Tamam az bekleyeceksin o zaman. Çünkü yemeğim bitmek üzere."
"İyi o zaman."
Ortamın hali harabtı. Bir tek Lisa ve Sehun çok iyi gözüküyorlardı. Koltukta oturmuş birbirlerine sarılmışlardı. Biz de Jin'le böyle olsak keşke.
"Jin yeter artık benimle ilgilen!"
"Off Jisoo çok ilgi bekliyorsun olmaz böyle."
"Ne?"
"Şaka yaptım be."
"Şakana senin..." ona arkamı dönüp trip atmaya başladım. O ise buna aldırmıyor gibiydi. Neden olduğunu anlamadım. Acaba artık beni sevmiyor mu?
"Jisoo sana birşey diyeceğim." Odadaki tüm gözler bize dönmüştü. Ama erkekler sırıtıyordu. Neden?
"Jisoo. Biricik aşkım. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun değil mi? Ama ben artık seninle sevgili kalmak istemiyorum." Ikimizde ayakta, elleri ellerimi tutarken söylemişti bunları.
"Çünkü Jisoo senden benim karım olmanı istiyorum." Ben şoka girmiştim zaten.
Diz çöktü ve cebinden yüzük kutusu çıkardı.
"Benimle evlenir misin Jisoo?"
"Tabi evlenirim! Seni çok seviyorum aşkım!"
Sarıldık. Odadaki herkes bizi alkışlamaya başladı. Erkekler Jin'e, kızlar gelip bana sarıldılar. Sonra da ayrılıp, tezahürat yapmaya başladılar.
"Öp, öp, öp, öp!" Jin'e yaklaştım. Onun elleri belimi buldu. Benim ellerim onun omzunu. Sonra da yavaşça dudaklarımız birbirini buldu...
-The End-
Yeeeey! Finali beğendiniz mi? İsterseniz sonradan özel bölüm gelebilir. Emin değilim. Sizce burada final olmalı mıydı?
Siz hiç yorum yapmadınız kitaba. Hoş, hiç kimse de okumuyordu ya, neyse. Umarım artık bir tanecik bile olsa bu bölüme yorum yaparsınız. Sarangheyo❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Be My Taecher🌹| JinSoo (TAMAMLANDI)
FanfictionJin: Aramızdaki şey sonbahar kadar güzeldi... (yarı texting) Kapak: Esmanur676 #573 - sehun