Jungkook:
Ma is csak ültem a sötét szobába. És gondolkoztam azon, hogy miért is élek. Hiszen egy szerencsétlen nem kell senkinek. Még a saját anyám is csak eltart. Az sem érdekelné ha öngyilkos lennék. Szerinte megérdemlem, mert melegnek lenni bűn.Ez sok embertől megkaptam a suliba is.Bántottak alàztak engem, ezért mély depresszióba estem. Többször probáltam véget vetni az életemnek, de gyáva voltam. Csak a szenvedés maradt nekem.Hirtelen korgot a hasam, evvel megtörte a csendet, és kiszakítot gondolatomból.De rájöttem, hogy nincs itthon semmi. Ezért elkel mennem boltba.
-Boltban-
Kedvetlenül toltam a kocsit, mikor megálltam az italoknál.Nézegettem,hogy mit vegyek. Mikor beszélgetésre lettem figyelmes.
-Suga melyiket szereti?-szólalt meg egy fiú.
Nem feltünően, de oda néztem. Elég helyes volt, főleg a rózsaszín hajával. Ruhái feszültek rajta, ami kiemelte a kidolgozott testét.
-Az baj, hogy én sem tudom. -sóhajtot a másik.
Ő sem volt rossz, de nem fogot meg. Inkább a rózsaszín hajú keltette fel érdeklődésem.
-Ha rosszat viszünk akkor végünk van.Én pedig beszeretnék nála vágodni.-bigyesztette le ajkait.
Kiszemeltem csak kuncogot egyet.Olyan édesen, hogy a szívem megdobant. Na jó inkább megyek, nem szeretnék lebukni. Pont melletük haladtam, de hirtelen egy kezet éreztem a vállamon.Oda fordultam, és az volt akit kinéztem. Szívem gyorsan kezdet verni, és szemei elvarázsoltak engem. Mikor sikerült összeszednem magam akkor megszólaltam:
-Mibe segíthetek?-kérdeztem kicsit dadogva.
Hova tűnt a bátorságom? Ilyenkor pedig lehetne.
-Választani kellene, de nem tudom melyiket. -mutatta fel a két italt.
Őszintén nem tudtam mit felelni.A hangom is cserben hagyott. Csak a tökéletes cseresznye piros ajkaira tudtam koncetrálni.
-Hahó, itt vagy? -legyezet előttem kezeivel.
Megráztam a fejem, majd válaszoltam:
-Mondjuk legyen a bal. -mutattam rá.
Elgondolkozot és végül berakta a kosàrba.
-Jimin gyere már. -érkezett meg haverja.
Aki nem tudom mikor mehetett el.
-Ohh szia? -köszönt nekem.
Bicentettem neki.
-Én mennék akkor ha lehet. -fordultam felé.
-De mielőtt elmész,kérem a telefonod. -mondta nekem kedvesen.
Lefagytam kérésére. Hezitáltam rajta, de végül oda adtam.Semmit sem veszthetek, úgyse fog keresni engem.
-Itt van. -adtam neki.
Mosolyogva fogadta el, gondolom beírja a számát.
-Tessék, bejelöltem magam a facen, meg a telefon számom megadtam.-adta vissza.
-Ja és ha máskor találkozunk akkor gyere nyugodtan beszélgetni. Szívesen megismernélek.-szólt vissza, és kacsintot a végén.
Pír szökött arcomra.Hogy lehet valaki ennyire szexi? Biztos csak megsajnálta engem.Engem nem szeret senki sem. Sose leszek boldog, ezt már tudom.Elkel hesegetem a hamis reményeket, nem szeretném ha jobban fájna.Jimin:
Kiérve a boltból indultunk vissza Sugához.De a gondolatom a fiú körül járt.Olyan titogzatos, ezért is keltette fel az érdeklődésem.
-Kis Jimin szerelmes.-énekelte Tae.
Röhögve szóltam rá, hogy hagyja abba.
-Nem vagyok szerelmes, csak felkeltette az érdeklődésem. -közöltem vele a tényeket.
De most sem hagyta abba a vigyorgást.
-Akkor szerezd meg.Biztos sikerülni fog, hiszen láttam rajta ahogy rád nézed. -mondta.
Igaza van. Kikel derítenem, hogy hívják. Utána pedig megszerezni magamnak.Sziasztok elhoztam az első részt, jó olvasást🙂