6.rész

548 23 3
                                    


Jó olvasást🙂



Jungkook:

Másnap szinte boldogan ébredtem, életemben egyszer. Ami igen ritka nálam, mivel általában életked nélkül szoktam kelni. De a tengapi randi, és Jimin ahogy bánt velem olyan jó volt. Végre törődött velem valaki.
-Hahó Kook minden rendben? -legyezet előttem Mark.
Mire mosolyogva fordultam felé.
-Persze. -kuncogtam rajta.
Hiszen ijedt arcot vàgot, mint aki félt attól, hogy baj történet velem.
-Jól vagy?-tette kezét homlokra.
Bólintottam majd le vettem kezét.
-Igen jól, csak boldog vagyok. -válaszoltam.
Éppen kezdet volna mondani valamit, de a csengő félbeszakította.Gyorsan felkeltem az àgyból és rohantam az ajtóhoz. Heves dobogó szível nyitottam ki. Ahogy sejtettem Jimin állt előttem, már rendes ruhában. Én pedig mindig "pizsamában" voltam. Mikor felfogtam, hogy polóban és alsónadràgban voltam pirultam takartam magam.
-Ne takard Nyuszim, szexi vagy így. -nyalt végig ajkain.
Ettől jobban pír szökött arcomra. Inkább behívtám magunkhoz, amíg átöltözöm. Persze nem előtte hanem a fürdőben.
-Akkor pár perc, utána indulhatunk.-adtam gyors csókot.

Jimin:

Nem is tudtam, hogy ennyire szexi. Azok az izmos combok, karjáról nem is beszélve. Bárcsak poló nélkül làthatam volna. A legjobb mikor zavarban volt, olyan édes. Szegényként nagyok zavarba hoztam, de élveztem.
-Ti most együtt vagytok?-kérdezte Mark.
Jah tényleg, ő mindig szerelmes a nyuszimban.Bár sose kapja meg, hiába probálkozik.
-Miért érdekel, csak nem hajtasz rá mindig?-kérdeztem.
Tekintettét máshova vezete. Képtelen rám nézni, ez már szeretem. Félt tőlem, látszik rajta.
-Ne is válaszolj, tudom mi a válaszod. -előztem meg- Viszont velem van, ami azt jelenti, hogy tied nem lesz. -fordítottam fejét felém.
Vigyorogva hajoltam közelebb, és egyik kezével pofon vágtam magam. Így úgy làtszódot, hogy ő csinàlta.Pont jókor időzítettem, mert akkor ért ki Jungkook. Legjobb szinész tudásomal kezdtem szipogni, kezemet fájó ponthoz rakva.
-Komolyan Mark, mit ártott neked Jimin. Miért csináltad ezt?! -mondta felemelve hangját.
Milyen mély hangja van, eddig sose hallottam. Nagyon jól áll neki az biztos.
-Én semmit sem csináltam.Direkt tervezte így. Szét akar minket választani, hogy rosszban legyünk. Kook... -szájàra rajta ujját.
Idegesen nézte, már ölni tudot volna. Itt az idő, hogy játszam az áldozatot.
-Jungkook menjünk, lekel nyugodnod.És amúgy se fáj annyira, szóval ne aggódj. -nyúltam óvatosan karjához.
Mély levegőt véve fordult felém. Kedvenc nyuszi mosolyàt elő véve jött közelebb, viszont aggódot értem.
-Hogy ne lennék az. Senki se bánthatja szerelmem. De igazad van, keresünk más helyet ahol lehetünk. -kulcsolta össze kezeinket.
Utolsó pillantást vettetem Markra, aki dühösen és szomorúan nézet minket. Sajnálni nem sajnáltam. Végre megtanulta, hogy Jungkook kihez tartozik.

LightWhere stories live. Discover now