4.Bölümden Kesit

100 8 5
                                    

Yavuz'dan
"Durumu nasıl?"

"İyi sadece bir sınır krizi geçirmiş sorunu ne bilmiyorum ama ciddi bir şey olduğu kesin eğer tekrar sinir krizi geçirirse beni çağırın fakat bir sorun var"

"Ne " dedik üçümüz beraber

"Hasta çok kısa bir süre tekerlekli sandalye kullanacak "

"Ama nasıl olur siz durumu iyi dediniz " dedi Eylem

"Merak etmeyin kısa bir süre ayakta kalamayacak kadar dizleri kanamıştı ve yürümesi onu zorlaşır diye yani tedbir amaçlı kullanması lazım"

"Ama çok uzun olmaz değil mi doktor hanım" dedim

"Hayır dediğim gibi kısa bir süre tedbir amaçlı"

Şimdiki zaman

"B-ben kalkamıyorum a-ayaklarmı neden hissetmiyorum "dedi endişeli bir şekilde Hazal söze Eylem girdi

"Şey Hazal şeyden dolayı"

"Neden kalkamıyorum ya söylesenize! "

"Çünkü ayağında almış olduğun darbeler yüzünden kısa bir süre tekerlekli sandalye kullanacaksınız ama kötü değil tedbir amaçlı sadece" demiştim bir çırpıda"

"Ben bir daha yürüyemeyen miyim"

"Saçmalama kızım ne bitmez daha yürümemesi tabi ki yürüyeceksin sadece biraz zaman alacak ama çok kısa"

"Kaç gün,kaç hafta,kaç ay olacak düzgün söylesenize şunu Eylem!"

"Bağırma karşında komutanı var bunu unutma sakın" dedim sanırım biraz kötü oldu çünkü ayağa kalkıyordu ama ben bunu söyleyince tekrar uzanma pozisyonuna geçti ama bunu dikkate almalıydı komutanının yanında bağıramazdı.Daha sonra başını duvara yasladı(multide var)

"Ben doktoru çağırıyorum" dedi Fethi olaydan tamamen uzak ve sakin bir şekilde onda da bu aralar bir haller vardı ama neyse...

Eve gelmiştik Hazal'da hastaneden taburcu olmuştu eve geldiğimizde Hazal'ın dediği şeyle şoke olmuştuk ama Eylem sanki biraz üzülmüştü

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker Aşkı"Yavhaz"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin