Seděl jsem na mé posteli celý vyděšený a čekal až můj kamarád dojde z koupelny. ,,Jsem tu,“ ozvalo se. ,,Myslel jsem si, že na mě vybafneš,“ řekl jsem se smíchem a začal chystat postel. ,,To bych si nedovolil.“
,,Vidíš to? Tričko je ti velké, takže mám pravdu, že si prcek,“ vypadlo ze mě a rozcuchal mu vlasy. ,,Nejsem prcek, Dongmine,“ řekl naštvaně. Radši jsem toho nechal a lehl si vedle něj. Mlčky jsme tam jen tak leželi a přemýšleli, co říct. ,,Zhasneš světlo?“ prolomil to trapné ticho. ,,Okey,“ zašeptal jsem a zvedl se z postele, upravil jsem si tričko na spaní a šel zhasnout.
Chtěl jsem skočit na mojí půlku postele, ale v té tmě jsem o něco zakopl a dopadl na Bina. Omylem jsem nohou zavadil o jeho rozkrok. I hned se po celém pokoji ozval jeho slastný vzdech. Udělal jsem to ještě jednou a zjistil, že ho má hodně tvrdého. ,,Mine, n-nech toho,“ řekl těžce a odstrčil mě na mojí půlku.
,,Nechceš.. s tím pomoct?“ vypadlo ze mě, ale hned jsem se zarazil. Co jsem to sakra řekl? Bin se na mě podíval. ,,Tobě b-by to nevadilo?“ podivil se. Kývl jsem nesouhlasně hlavou, rozsvítil jsem lampičku na nočním stolku a přiblížil se k němu. ,,To si jako myslel na nějakou pěknou holku, nebo co?“ řekl jsem pobaveně a začal jsem ho hladit po vlasech. ,,N-ne, já jsem... ztvrdl kvůli tobě,“ řekl nervózně. Bylo mi to jasné. Až takový tupec nejsem.
Vyhrnul jsem mu tričko a přisál jsem se na jednu z bradavek. Nazpátek se mi ozívaly krásné vzdechy. ,,To jsem jako až tak sexy, že přitahuju i hetero?“ zasmál jsem se tomu a přiblížil se k jeho obličeji. ,,Já nejsem hetero, Dongmine,“ řekl vystrašeně. ,,Já vím, Binnie,“ zašeptal jsem a políbil ho. Polibek mi hned oplácel. Bylo to krásný.
Sedl jsem si na něj obkročmo a sundal si triko.
Už taky tvrdu, kvůli jeho sexy pohledu.
Začal jsem ho zase líbat.
Mám asi novou závislost.
Bin si taky sedl a sundal si tričko. Hned jsem pohladil abs na jeho břišku. ,,Líbí?“ zašeptal mi do ouška a následně ho olízl. ,,J-jo,“ řekl jsem. Začal mi dělat fialové flíčky na mém krku. ,,Bine, sakra, zítra mám natáčení..“ Chtěl jsem ho něčím praštit, ale moje zlost hned vypršela, když jsem ucítil jeho dotyk na mém penisu. ,,Ahh, Bine!“ vzdychl jsem jako nějaká jeho kurva.
Svalil mě pod sebe a přivlastnil si moje rty. ,,Kdo říkal, že já budu ten dole?“ zamračil jsem se. ,,Já to říkám,“ usmál se a dal mi pusu na nos.
Začal mi dělat mokrou cestičku od krku k bříšku. Měl jsem pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi. Byl jsem ve velké eufórii.
Pomalu mi sundával boxérky a odhodil je někam pryč. Naklonil se k mému kamarádovi a foukl na něj. Vyšel ze mě slastný vzdech. Bin se usmál a dal si ho do pusy a pomalým tempem hýbal hlavou nahoru a dolů.
,,Bine-ah.. r-rychleji!“
,,Co že to?“
,,Nepřestávej.. prosím!“
,,No vidíš, že umíš prosit.“
Cítil jsem, že už budu. Zatahal jsem Bina za vlasy, čímž to poznal a přestal. ,,B-Bine..,“ zabručel jsem. Přiložil si prst na rty. Dal mi znamení, ať jsem zticha.
,,Bine, co jako děláš?“ zeptal jsem se nespokojeně a sedl si. ,,Dongmine, ticho,“ usmál se lišácky a začal si sundávat kalhoty společně s boxérky. ,,Oh, pane bože,“ vyhrkl jsem úžasem. Měl tak sexy postavu. Znovu mě začal líbat a tentokrát použil i jazyk.
Roztáhl mi nohy od sebe a lehl si na mě. ,,Vážně to chceš?“ zeptal se starostlivě a pohladil mi líčko, které se červenalo vzrušením. ,,Už se neptej a strč to do mě,“ řekl jsem nedočkavě. ,,Nebudeš toho litovat?“ ptal se dál. ,,Bine..,“ řekl jsem zoufale. ,,Kdyby tě to bolelo, tak řekni a já přestanu.“
Po chvilce jsem ucítl nepopsatelnou bolest v zadečku. ,,Ahh.. sakra!“ zanadával jsem si. ,,Šššš, bude to dobré Mine,“ uklidňoval mě Bin a utíral mi slzy, které mi stékaly po obličeji. Začal jsem to rozdýchávat. Bolest už skoro pominula, tak jsem kývl na náznak, že se ve mě může pohnout. Jak učinil se bolest znovu vrátila.
,,Do háje!“ zakřičel jsem bolestí. Bin si se mnou propletl prsty. Trošku mě to uklidnilo.
Najednou jsem se prohl v zádech a nahlas vzdychl. ,,Našel jsem to,“ usmál se a přirážel jenom na to místečko slasti. ,,Zry-chli ah~“ zavzdychal jsem mu do ouška. Bin poslechl a zrychlil.
Bolest pořád neustupovala, ale jediné co jsem vnímal byla ta nekonečná slast.
Přitáhl jsem si ho do polibku a skousl mu ret. Hned jsem ucítil pachuť krve. ,,Pane Lee...nezlobte,“ usmál se. Usměv jsem mu oplatil. Po celé místnosti se ozývali naše hlasité stény. Ještě že nebydlím v paneláku. To by nás sousedi pěkně seřvali.
Podle Binova obličeje jsem zjistil, že už bude. Netrvalo dlouho a s hlasitým vzdechem se do mě udělal. Já nebyl pozadu a vyvrcholil jsem se na moje bříško. Bin to hned všechno slízal a lehl si vedle mě.
,,Bylo to krásné,“ zašeptal jsem a přitulil se k němu. ,,To bylo.“ Objal mě okolo pasu a dal mi pusu do vlasů.
,,Miluju tě, Dongmine.“
,,...“
,,Já tebe taky.. Binie.“
ČTEŠ
Wait For Me.. /binwoo/ (Texting)
FanfictionNejznámější herec a model Jižní Koreje Lee Dongmin dostane zprávu od neznámého kluka, Moon Bina. Kam to až zajde? Stane se z toho přátelství, nebo snad něco víc? ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Top: Bin Bottom: Dongmin (Cha Eunwoo) Short story! Texting je jenom...