[SangSoo POV]
" SangSoo-ah,palli ireona.nanti kamu lambat pergi kerja"eomma berteriak dari bilik tidurku.
"ya eomma Soo dh bangun ni"kata ku dari dalam.
Aku dengar je dia membebel.haishh seharian kalau xmembebel xsah gamaknya.Mataku tertancap pada sebuah poster K-Pop kegemaran aku iaitu BTS.
"Good Morning my babies! Muahh"ucapku kepada poster tersebut.
Ya,itu la rutin harianku.Walaupun aku tahu poster tu xakan bercakap tapi aku tetap bercakap dengan mereka.well suka hati aku la!
~SKIP~
Harini xramai pun customer yang datang singgah kt 7E.well kat luar skarang ni hujan.
"Arghh bosannya,dah la hujan customer pun xde.hmm tapi bagus jugak kalau customer xde,bolehla aku karok.Hehehe" (evil laugh)
"Oh my my my Oh my my my you got me high so fast nae jeonbureul hamkkehago sipeo"
"Da masyeo masyeo masyeo masyeo nae suljan ae,Da pajyeo pajyeo pajyeo michin ye sulgaye Han jan(one shot) Du jan(two shot) Yesure chwihe bulleo ongheya"
~~~~Sedang asyik aku menyanyi lagu BTS,datang seorang mamat memakai pakaian serba hitam dan separuh mukanya ditutup oleh mask dan topi hitam (dh mcm berkabung dah).Aku segera menutup lagu yang dipasang kuat tadi.Aku melihat sahaja gerak gerinya yang sedang mengambil roti dibahagian roti.Bukannya aku xbiasa dgn orang² yang berpakaian sebegini tapi mamat ni memang menarik perhatianku.Selesai sahaja dia mengambil makanan,dia segera ke bahagian kaunter utk membayar.
[Someone POV]
Perutku terasa lapar selepas habis practice tadi.Mataku tertancap pada kedai 24jam itu dan trus melangkah masuk.Sebaik sahaja aku masuk,aku terdengar suara orang menyanyi and guess what?orang tu cashier dlm kedai trsebut.Aku perasan di tgk aku mcm xpernah tengok orang.gelabah dia tutup lagu tu..eh2 minah ni dh kenapa perati je dari tadi..tapi salah aku jugak pakai serba hitam mesti ia ingat aku ni pencuri ke perogol ke kan?!.
"Erm berapa erk semua ni?" Tanyaku kpda minah cashier trsebut.
"Err jap nk kira" kata minah tu dgn gagap(cam lawak je)
End Someone POV
"Nama awk apa?" Tanya mamat tu kepada SangSoo
"Kenapa nk tahu?" Soalan dijawab dgn soalan sambil tangannya sibuk meng'scan barang²..
"Saje je..well saya nk jugak kenal dengan peminat saya.anyway awk ni mesti ARMY,kan?" Gelak mamat tu selepas bertanya soalan itu.
SangSoo menyampah dengan kata2 mamat itu
"Eiii perasannya.siapa nk jadi peminat awak,daripada saya minat awak baik saya minat Jimin BTS.and yes saya ARMY!" SangSoo tersenyum sebaik sahaja mengucapkan kata2 trsebut.
Tiba2 mamat tersebut ketawa sebelum berbicara.
"Kalau saya cakap saya ni orang tu,i mean Park Jimin awak percaya tak?" Tanya mamat tu kepada SangSoo.
"Hahahahahaha awak ingat saya percaya.Ada hati nk jadi Jimin saya" SangSoo mencebik.
Tiba-tiba....
Tbc.
So how?best tak?ke ada yang terkurang or mcm hambar je?
YOU ARE READING
Husband In Dream
Randomso this is my first story ever that i make.hope you guys enjoy!