HID [2]

33 2 0
                                    

Tiba-tiba datang 6 orang jejaka yang memakai mask masuk ke dalam 7E tersebut.SangSoo sudah ketakutan (takut dowhh)

"Lambat lagi ke bro?" Tanya salah seorang daripada mereka yang bersuara agak garau.

"Alaa kau ni Tae,aku tgh bayar ni!sabar la" Kata mamat tadi.

"Cepatlah sikit nanti Manager-nim datang tengok kita xada.Kau dahla selalu lambat Jim" Bebel si bahu lebar pula.

"Dahtu knp korang xtunggu je kat luar?nanti Manager-nim nampak la korang!" Balas mamat tu pula

"Amboi sedap eahh kau duduk dalam ni,kitorang kena hujan,mcm tu?" Marah si jejaka yang agak rendah and sama tinggi dengan mamat tu

"Err encik2 semua sorry saya mencelah,saya rasa kalau encik2 nk bergaduh,silala bergaduh kat luar eah?!" Kataku setelah bosan melihat 'Drama' di dalam kedai.

"Mian.jeongmal mianhae cik...kami xperasan cik dekat sini" Ucap si tinggi dan membongkokkan badan.

Me be like:What?xperasan!!

"2,3.Bang,Tan.Annyeonghasaeyo BangTan Sonyeondan imnida!" Mereka serentak memperkenalkan diri dan membuka mask yang menutupi separuh wajah mereka.Mamat tadi juga membuka mask nya.

Mulut SangSoo terlopong seakan tidak percaya apa yang dilihat di depan matanya.Dia segera menutup mulutnya yang hampir mengeluarkan air liur XD.

"Now you believe me?" Tanya mamat tadi iaitu Jimin a.k.a. bias SangSoo.Muka SangSoo menjadi merah bak tomato akibat malu yang terlampau

"Saya minta maaf Jimin-ssi,saya betul-betul minta maaf" Kata SangSoo smbil mmbongkokkan separuh badan dan menggosok tapak tangan tanda meminta maaf.

"No,it's okay.BTW korang dia ni ARMY tau tapi dia xnk bgitau nama sbb dia xpercaya yang aku ni Jimin" Jimin berkata kepada ahli-ahlinya yang lain smbil membuat mimik muka sedih yang dibuat-buat..

"Mcm mana dia nk percaya cakap kau kalau kau pakai mcm ni.serupa penyangak pun ada" kata J-Hope sambil tergelak.

Tiba-tiba telefon NamJoon berbunyi menandakan ada orang menghubunginya.NamJoon segera menekan butang Answer.

"Hello"
"Kami sekarang di dalam 7E.kejap lagi kami keluar"
"Ye ye .okay".Dia terus menamatkan panggilan.

"Ermm cik,kami semua trpaksa pergi dulu sebab manager kami dah call " Kata NamJoon kepada SangSoo

"Oh okay.pergi la nanti Manager Sejin membebel pulak.hihihi" SangSoo pula menjawab.

"Okay,kitorang pergi dulu.annyeong!" Kata Jungkook sambil melambaikan tangannya

"Weyh korang pergi dulu eah.BTW nama awk apa?dari tadi lagi saya tanya.ye la awak kan peminat saya mestila saya kena tahu" Tanya Jimin setelah sekian lama berdiam diri

"Ermm Nama saya Kim SangSoo.boleh panggil SangSoo"

"Wow nice name.Well SangSoo saya harap kita berjumpa lagi and this is my number..jangan lupa chat eah" Kata Jimin sebelum mengenyit mata dan keluar daripada 7E.

Tbc.

Best tak?ke tak best? Mcm hambar je '-'

Husband In DreamWhere stories live. Discover now