"Arghhh mcm tak percaya aku dapat tengok BTS depan².menyesalnya xambik gambar dengan diorang" Keluh SangSoo
~SKIP~
"Cantik jugak an perempuan tadi.haishh aku xsempat nak tanya nama dia.menyesal nya!!!" Luah Taehyung dengan nada kesalnya..Jimin hanya menggelengkan kepalanya melihat Taehyung dan memandang ke arah ahli-ahli nya yang sibuk melalukan hal masing-masing kemudian dia trsenyum sambil memandang ke arah luar kereta..hujan masih lagi tidak berhenti.
Memang cantik pun- kata hati Jimin.
~SKIP~
Sesampainya SangSoo dirumah,dia terus melangkah naik ke arah biliknya yang terletak di atas dan membersihkan dirinya sebelum dia bermain telefon.
Setelah selesai mandi,SangSoo segera membuka telefonnya dan menekan nombor telefon yang diberikan oleh Jimin sebentar tadi.- Today -
' annyeong!ini saya SangSoo' - SangSoo 7:21 pm
'Annyeong SangSoo,saya ingatkan awak xnk chat saya ><' - Jimin
7:23 pm.'Hehehe saya kan peminat awak,mana boleh xchat :)' - SangSoo 7:23 pm.
'Haha ye la sayang ^~^' - Jimin 7:24 pm.
Tiba-tiba pintu bilik SangSoo diketuk. Tokk tokk
"SangSoo-ah,turun makan.eomma dah masak dinner utk kita ni.cepat sikit" Laung eomma dari luar"Nae!kejap lagi SangSoo turun!" Balas SangSoo
'Haha ye la sayang ^~^' - Jimin 7:24 pm.
'Erm awak eomma saya dah panggil tu,saya pergi dulu eah.nanti ada masa kita chat balik.bye!' - SangSoo 7:25 pm.
'Okay' - Jimin 7:25 pm.
[SangSoo POV]
Aku segera menutup aplikasi Whatsapp tersebut dan menuju ke ruang dapur untuk makan bersama eomma ku.
"Waa eomma mcm sedap je lauk harini" Kataku sambil melihat lauk pauk yang dihidangkan di atas meja.
"Eh mesti la sedap.ni kan eomma yang masak.see the leg la"
"Eomma masak dengan kaki??eww eomma apa ni?" Sakatku kepada eomma XD
"Ehh mestila eomma masak guna tangan..kotor la masak dengan kaki ni" Eomma ku segera menjawab.aku hanya tersenyum melihat dia begitu.Dia saja la keluarga yang ku ada.Mendiang Appa meninggalkan kami sewaktu aku masih kecil lagi.Jadi aku hanya ada eomma di dalam hidupku.
End SangSoo POV~SKIP~
"Eomma.eomma nak tahu tak,tadikan SangSoo jumpa BTS!" Kata SangSoo kepada eommanya dengan nada teruja"Haishh ye ke kamu ni SangSoo..ntah2 salah orang" jawab eomma nya.Bukannya eomma tidak tahu bahawa anaknya ini menyukai BTS.Setiap hari ada je suara yang menyanyi lagu BTS jadi tidak hairan la kalau eomma nya kenal BTS.
"Betul eomma takkan Soo nak tipu" SangSoo mempertahankan apa yang diucapkan olehnya.
"Ye la SangSoo"~~
"Eomma,SangSoo naik atas dulu ye..dah mengantuk ni" Kata SangSoo sambil menguap.(apa punya perangai la)
Tbc.
YOU ARE READING
Husband In Dream
Randomso this is my first story ever that i make.hope you guys enjoy!