Jmenuji se Jessica Euphemie Potterová.
Moje dvojče je James Fleamont Potter, vzhledově vypadáme úplně stejně až na to že já nemám brýle a mám dlouhé vlasy pod lopatky.Vlastně je tu ještě jedna věc, já jsem Zmijozel.Právě jsem na cestě domů z Krásnohůlek,ano je úplně normální jet o týden dříve než ostatní.Vyloučili mě, jedna holka mě začala urážet,ani nevím proč asi nesnesla moji dokonalost,no a já si to nenechala líbit.V noci když všichni spali jsem jí ostříhala vlasy a nabarvila jsem je na moji oblíbenou zelenou.Nevím proč z toho tolik dělali už jsem si zahrála na kadeřnici víckrát.Asi už přetekl pohár trpělivosti jak řekla ta kravka Maxime.Nesnášela jsem jí stejně jako její "super" školu.
Na nádraží jsem přijela až na večer rodiče na mě nečekali veděli že se nějak domů dostanu,asi to měl být trest za to vyloučení ale já se už umím přemisťovat(oni vědí že se umí přemisťovat pozn.aut.).
Objevila jsem se před domkem v Godrikově dole,pomalu jsem otevřela dveře."Mami?Tati?Jsem doma!" Nikdo se mi neozýval tak jsem šla do kuchyňe,na lince byl lístek že mají teď v práci hodně rušno a že se vrátí až za dva týdny.Dneska je konec školního roku a já se přemisťuji na nádraží kde mám vyzvednout Jamese, hodně těším,vždyť jsme se rok neviděli.Chvilku jsem se rozhlížela a pak viděla to vrabčí hnízdo na jeho hlavě,hned jak mě uviděl rozeběhl se ke mě jenže pět metrů předemnou zakopl a na něj spadl další kluk s dlouhýmy černýmy vlasy.Jen jsem nad tím protočila očima a usmála se.Když se zvedl už ke mě došel pomalu.
"Jamesi"a obejmula jsem ho."Strašně si mi chyběl."zabručela jsem mu do ramene,je totiž o hlavu vyšší než já."Ty mně taky Jess." "Jess tohle je můj kamarád Sirius Black, Siriusi tohle je Jess moje dvojče"ukázal na mě James,Sirius na mě ale stále divně koukal,zvedla jsem jedno obočí a James mu zamával rukou před obličejem."Tichošlápku si v pohodě?" "Proč bych neměl být?"řekl a stále na mě koukal,poté zatřepal hlavou.Rozhlédla jsem se po nádraží a z uviděla jsem z vlaku vystupovat chlapce podobného Siriusovi,zasekla jsem se.To je přece Regulus,jakmile mě uviděl usmálse a ukázal rukou ať jdu k němu."Brácha,počkej tady"a pomalu jsem se rozešla za Regem."Ahoj Regu"objala jsem ho když jsem k němu přišla."Ahoj Jess,stýskalo se mi.Co tady děláš?" "Ty si mi taky chyběl a jsem tady pro Jamese."usmála jsem se."Mám pro tebe novinu"věnovala jsem mu úšklebek."Jakou?"a úšklebek mi oplatil."Přestupuju do Bradavic ." Řekla jsem šťasně."Tak to je super"Odpověděl nadšeně Reg."Určitě pujdeš k nám do koleje,hodíš se tam."řekl mi."To je jasný přeci nepujdu do Nebelvíru" Slovo Nebelvír jsem vyplivla jako by to byl jed,prostě se mi Nebelvír hnusí."Tak já už půjdu"znova jsem ho obejmula."Tak na Příčné"připoměl mi to už jsem jenom přikývla a odešla.Když jsem se vracel Sirius i James se na mě mračili a nesouhlasně kroutily hlavou."Co je?"zeptala jsem se."Odkud se znáte?"zeptal se James a falešně se usmál."Z příčné,potkali jsme se tam už před prvním ročníkem.Taky jsme si celý rok posílali dopisy,je to můj nejlepší kamarád"řekla jsem prostě."Neměla by ses s ním bavit je nebezpečný"zamračil se James a Sirius jenom přikývl."Můžu se bavit s kým chci"zamračila jsem se."Tak já už pudu Dvanácteráku" "Tak ahoj Tichošlápku,a nezapomen co jsem říkal"To už mu Sirius jenom zamával a odešel.Večer jsem Jamesovi odpověděla a všechny otázky a šla jsem spát.
Omloůvám se za chyby.Doufám že se moje první kapitola líbila.Taky doufám že budu v tomhle příběhu pokračovat.
🖤💚🐍
ČTEŠ
Jess Potterová|HP FF- zrušeno
Fanfiction"Ty jsi to věděla že ano?" "Ano,nechtěla jsem do Nebelvíru nejsem Nebelvír" "Já se nebavím se Zmijozeláky a nebudu dělat vyjímku"pak odešel. ................... "Udělala jsem strašné věci promiňte mi to"nechala jsem stékat slzy.Poté jsem se přemísti...