Ale bylo už pozdě s Jamesem jsme se rozeběhli a chytili se Šedohřbeta.......
Šedohřbet se s námi přemístil přímo před brány,nějakého domu.Jediný pohyb který se venku odehrál,byla chůze bílého páva.
"Tak vy jste se vydali se mnou jo?Pán bude mít radost."promluvil Šedohřbet.
"Chcete vidět svoje rodiče ne?"dodal za chůze.
S Jamesem jsme se na sebe podívali a vydali se za ním. Šedohřbet zaťukal na obrovské dveře,vyšel vybledlý Smrtijed,doslova.Byl to Abraxas Malfoy.Podíval se na mě s Jamesem a otevřel dveře.Vešli jsme do obrovské místnosti plné Smrtijedů,kteří si dopřávali čajový dýchánek.
"Velice se omlouvám pane,ale vedu dovojčata Potterovi."uklonil se.U stolu jsem zahlédla Rega, který byl výrazně bledší,ale neodvážil se uhnout pohled ze stolu.
"Toho kluka odveď,potřebuju jenom tu holku."řekl Voldemort.Šedohřbet popadl Jamese a odvedl ho pryč,když se vrátil nesl jen Jamesovu hůlku.
"Jessica Potterová,ta mocnější z dvojčat.Ale jak moc?"řekl chladným hlasem Voldemort.
"Jestli chcete ukáži vám to,ale přišli by jste o sídlo a reputaci."řekla jsem a koukala mu do očí.Myslela jsem to zcela upřímně.Voldy je sice nejobávanější černokněžník ale je zaslepen touhou po moci a nesmrtelnosti.Právě těchto vlastností by se dalo využít v můj prospěch.
"Od Bellatrix jsem se dozěděl že ovládáš plynně hadí řeč,umíš bezhůlkovou magii a ta jistě není vše."pokračoval.
"Ne,vše to rozhodně není.Jsem třeba metaformág-"odmlčela jsem se a proměnila se pomocí mé schopnosti na samotného lordíka Voldíka.Spousta Smrtijedů zalapalo po dechu.Pořád jsem koukala do těch rudých očí po kterých se mihl vztek.
"Jak se opovažuješ,ty-t-ty."zakřičela Bellatrix.
"Chceš říct mudlovská šmejdka?Buď jsi úplně blbá a nepochytila jsi že ve Zmijozelu jsou jen čistokrevní a nebo si úplně blbá a neznáš jinou nadávku."zašklebila jsem se na Bellatrix,která se teď otřásala vzteky.
"Cru-"nestihla ani doříct a byla přilepená na zdi.Jediné co jsem k tomu musela udělat bylo máchnout rukou.
"Někdo další?"rozhlédla jsem se po místnosti.Celá Blackovic rodina na mě házela vražedné pohledy,kromě Rega,jen jsem se nevinně usmála a znovu obrátila svůj pohled na Voldyho.Voldy měl tentokrát na tváři úsměv,ano,byl to úsměv.Nemáte někdo foťák?
"Takový talent,ten tak někdo nemá,vyjímala by jsi se v mých řadách."promluvil Voldy.
"Ne,děkuji nemám zájem,zkuste to někde jinde."zašklebila jsem se.Voldy začal rudnout vzteky,ano,Voldy začal rudnout,co ještě dneska neuvidím?
"Co si to dovoluješ?Zamknou dolů,teď nemám čas na vymýšlení trestu.Regulusi odveď jí dolů.
"Bojim,bojim."zachechtala jsem se ještě naposledy Voldymu do tváře.Jsem šílenec,nedožiju se rána.Ale nemůžu si pomoc dělá to jeho přitomnost.
Cestou dolů jsem Rega ujistila že se nemusí bát a že jsem v pořádku,ještě jsem dodala že se tu stejně dlouho nezdržím.
.....
Takžeeee další kapitola,vím trvalo to dlouho ale ne mě není spoleh.
JINAK MOC,MOC,MOC DĚKUJU ZA 1.2K PŘEČTENÍ. <3<3<3
Jelikož je teď to volno měli by kapitoly vycházet častěji.
Jinak lordík Voldík je z hlavy dokonalého Scorpiuse Malfoye.
ČTEŠ
Jess Potterová|HP FF- zrušeno
Fanfiction"Ty jsi to věděla že ano?" "Ano,nechtěla jsem do Nebelvíru nejsem Nebelvír" "Já se nebavím se Zmijozeláky a nebudu dělat vyjímku"pak odešel. ................... "Udělala jsem strašné věci promiňte mi to"nechala jsem stékat slzy.Poté jsem se přemísti...