Právě te sedím na večeři ve velké síni,cítila jsem na sobě pohled.Byl to smutný pohled Reguluse,posledně jsme se chytli,vyčítal mi že se moc stýkám s Jamesem a Remem.Rychle jsem odvrátila pohled a začala se věnovat Brumbálovi.
"Chtěl bych vám oznámit že se 1.prosince uskuteční školní ples od čtvrtého ročníku výš,další informace budou viset na nástěnkách ve společenských místnostech.A ted dobrou chut."
Hned o večeři jsem se rozešla směr spolka.
"Jess,počkej na mě."zakřičel na mě Regulus."Můžeme si promluvit?"
"Jasně."odpověděla jsem kildně a vešla do jedné opuštěné třídy.Hned jak jsme vešli přilepil se mi Reg na rty.Ihned jsem začla spolupracovat,miluju chvíle s ním.
"Chci se ti omluvit a zeptat se jestli by jsi se mnou nechtěla na ples."usmál se na mě mile.
"Jasně že půjdu."řekla jsem a znovu ho políbila.Pak jsem zamířila směr knihovna,po cestě jsem potkala Rema s kterým jsem se vydala do knihovny.
"Jess? J-já nešla by jsi se mnou na ples?"vyhrkl rychle po chvilce ticha.
"Promin Reme ale už se mě někdo zeptal a já řekla jo."řekla jsem smutně.
"Aha,tak já už půjdu."
-Pohled Rema -u pobertů v pokoji-
"Už jste někoho pozvali?"zeptal se James.
"Zatím ne ale pořád se mě nějaký holky ptali."odpověděl otráveně Sirius.
"A co ty Náměsíčníku?"zeptal se James.
"Já už jsem někoho pozval,ale řrkla ne."nervozně jsem sebou škubl,tohle je můj poslední den James mě zabije.
"Oooo a kdo je ta ona?"zeptal se Sir.
"Jamesi slib že mi dáš náskok."poprosil jsem nic nechápající kluky a pomalu se zvedal z postele.
"No tak už to řekni."řrkl nedočkavě James.
"Je to Jess."vykřikl jsem a začal jsem utíkat před Jamesem,kterému to ještě nedošlo.
-pohled Jamese-
Chvilku mi trvalo než mi to došlo.Vyjeveně jsem koukla na Siriuse který na mě koukal stejně.
"Já tě zabiju!"vyřikl jsem a rozběhl jsem se za ním.
--------------------------------------------
Doufám že se líbí.
Happy end x Sad end?
ČTEŠ
Jess Potterová|HP FF- zrušeno
Fanfiction"Ty jsi to věděla že ano?" "Ano,nechtěla jsem do Nebelvíru nejsem Nebelvír" "Já se nebavím se Zmijozeláky a nebudu dělat vyjímku"pak odešel. ................... "Udělala jsem strašné věci promiňte mi to"nechala jsem stékat slzy.Poté jsem se přemísti...