BeyzaPlt4:Günaydın güzeller güzeli yazarım.
NurAltn:Gene mi sen, sana yazma demedim mi?
NurAltn:Sen gibi kendi cinsimden hoşlanmıyorum,iğrençsin uzak dur benden
BeyzaPlt4:Kalbimi kırıyorsun.
NurAltn:Al o zaman kalbini uzaklaş
NurAltn Kişisini Engelle
Engellendi.
Beyza'dan
Telefon'umu yatağa fırlatıp ayağa kalktım.Ağlamak istemiyordum ama gözyaşlarım yuvalarından firar ediyordu.Nur'u 3 senedir seviyordum okula ilk geldi günden beri benim için farklıydı bir türlü açıklamıyordum, en sonunda wattpad açıp yazmaya kadar vermiştim,sevgilisi olduğunu duyunca moralim bozulsa da geri topladım elbet bir gün beni sevecek,tabiki umudunu kaybetmezsem. Üstünü değiştirip saçlarımı topladıktan sonra telefon'umu,kulaklığımı alı evden çıktım.Hava almak için sahile yürüyerek gitmeye karar verdim. Sahile geldikten sonra gözüm birbirine sarılan nur ve berke'ye döndü.Gözyaşlarım tekrar firar ederken onları görebileceğim bir yere oturup izlemeye başlardım.Ara sıra berke'nin yerine kendimi koydum,onun yerine ben nur'un dizinde yatıp o saçlarımla oynasaydı.Nur'unda dediği gibi hayal dünyam geniş,gözyaşlarımı silip ayağa kalktım. Nur ve berke de ayrılmıştı,Nur kendi evine gitmek için karşıya geçecekti, berke ise çoktan gözden kaybolmuştu. Adımlarımı hızlandırdım. O sırada yan taraftan gelen araba'yı görmeyen nur yola atlamıştır,kulaklığını taktığı için araba'nın kornasını duymak.Büyük korkuyla koşarak nur'u kolundan tutup kendime çektim,araba korna çalarak yanımızdan geçmişti.Üstüme düşen nur'un güzelliğine,kokusuna dalmıştım.Umarım maraton koşusuna çıkan kalbimin sesini duymaz.