Rusya: Lan salak Amerika! Nerede lan benim vodkalarım!
Rusya günlük içki ihtiyacını karşılamayınca o kadar salgırgan olur ki, anlatamam. Ve şimdi Amerika'ya bağırıyor çünkü Rusya birgün Amerika'ya bağarmazsa üstümüze meteor düşmesinden korkuyoruz. Uykusu çok derin olan ben bile Rusya bağırdığında resmen korkudan uyanıyorum. Neyse, muhtemelen benim kim olduğumu merak ediyorsunuz. Ben Türkiye!
Rusya her zamanki gibi içkisini içerken Amerika'yı bir daha Mortal Kombat'ta bitiriyordu. Ve bunu tek eliyle yapması oldukça acayipti.
Rusya: Hadi lan! Babam bile senden daha güzel oynuyor!
Amerika: Oo, ben Sovyet Amca fosilleşmiş sanıyordum.
Rusya: Babamla düzgün konuş!
Amerika: Tamam, tamam. Sinirlenme. Oyun oyna.
Ve o sırada Rusya konsoldaki "X" tuşuna basarak Amerika'nın işini bitirdi.
Rusya: Bir maça daha var mısın Amerika?
Rusya anlaşılan Amerika'yı rezil etmek için herşeyi yapardı. Ve yaptı bile.
Rusya: Amerika sana diyorum! Yoksa yenilmenin etkisiyle artık duymuyor musun?
Rusya'nın söylediği son söz bu sefer Amerika'yı sinirlendirmiş olmalı ki;
Amerika: Neden gerçek hayatta kavga etmiyoruz? Korkuyor musun? Ha?
Tamam, göz açıp kapatana kadar kavga başladı bile. Amerika'nın Rusya'ya karşı yenilirse iyice ezileceğini biliyorum...
Amerika: Rusya çok sert vuruyorsun!
Rusya: Hadi Amerika! Kavgayı isteyen sen değil miydin? Neden dövüşmüyorsun?
Ve Amerika o anda Rusya'ya sert bir yumruk attı.
Rusya: Hadi ama! Attığın bu yumruğun acıttığını düşünüyorsan Vodka şişelerim ile evlenirim Amerika!
Aslında Rusya'nın canı birazcık acımıştı. Ama yapısı nedeniyle bunu dışarıya pek belli etmiyordu.
Kavgayı ayırmak için Kanada araya girdi. Kanada Amerika'dan uzun olduğu için onları ayırması daha kolay olmuştu. Kardeşler birbirini korurdu çünkü. Ben(Türkiye) ise hemen Rusya'nın yanına gittim ve onu sakinleştirmeye başladım. Anlaşılan bu gece ev ikiye ayrılıcaktı.
Amerika'yı Tutanlar ve Rusya'yı tutanlar.
Ben şahsen tarafsızdım ama birini tutmak gerekirse Rusya'yı tutacağım için onun tarafını tuttum.*Sovyet ve İngiltere eve girerken*
Sovyet: İngiltere bugün seni Mortal Kombat'ta bitireceğim. Umarım yenilmek hoşuna gider.
İngiltere: Sen yürek mi yedin? Benim seni yeneceğim çok açık bir şekilde ortada oysaki.
Rusya ve Amerika şaşkın bir şekilde Sovyet ve İngiltere'ye bakarken şaşırmış olan Sovyet:
Sovyet: Ne oldu. Niye Vodka şişesi ruhu görmüş gibi bize bakıyorsunuz?
Rusya babasının bu sözüne gülmüştü ama Sovyet hâlâ olan biteni anlamaya çalışıyordu.
Sovyet ve İngiltere'nin kavga etmesini istemiyordum bu yüzden gidip PlayStation'ı kaldırdım. O an Ukrayna:
Ukrayna: Siz haber falan izleyin bence. Bugün bu kadar kavga yeter.
Bunu sert bir şekilde söylemişti. Ama hala Sovyet ve İngiltere olan biteni anlamamıştı. Oğlunun gözündeki hafif morluğu fark eden İngiltere hemen Amerika'nın yanına gidip:
İngiltere: Ne oldu senin gözüne? Dayak mı yedin yoksa. Bunu bana nasıl söylemezsin!
O sırada Rusya saditsçe gülmeye başladı. Ve İngiltere anladı ki bu Rusya'nın yaptığı bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans House
Fiksi UmumTüm ülkeler aynı evde. OC'ler alınıyor bilginize! Ülkelerin anlaşmazlıkları, tatlı kavgaları ve daha birçok şey bu kitapta sizlerle.