altı,

2.8K 484 161
                                    


"Günaydın!"

"Saat şuan öğleyi geçiyor ve günaydın?"

"Mmm dün gece geç yattım. "

"Neden? Bir sorun mu vardı?"

"Oh, hayır. Sadece gitar çalma konusunda pratik yapıyordum. Benimle beraber Jisoo ve Jennie unnieninde uykuları harap oldu. *güler*"

"Onlar adına üzüldüm gerçekten. *güler* Hey, bana bir rap sözün vardı."

"Aaa evet! Birkaç gündür onunda üzerinde çalışıyorum ve kendi bestemi yaptım! İnanabiliyor musun? Şahsen ben inanamıyorumda.."

"Oh bu çok iyi! Senin adına çok sevindim! Şimdi söyleyecek misin? Hemen duymak istiyorumda."

"Mmm evet teknik olarak tamamlandı ama ilk bestem olduğu için ne kadar iyi oldu bilemem."

"Olsun! Yine de duymak istiyorum, lütfen."

"Oh, peki."

Elinde ki kağıda son bir kez göz attıktan sonra sesinin titrememesini umarak okumaya başlamıştı Lisa.

Sevgilim korkma, bizi bulamayacaklar.
Elimiz kolumuz bağlı ama vuramayacaklar.

Sevgilim korkma, bizi bulamayacaklar.
Tüm dünya peşimizde olsa da, bizi bulamayacaklar.

Bu kaçıncı kaçışımız kendimizden? Bu kaçıncı kaçış benliğimizden? Daha ne kadar; kaç gece, kaç gündüz, kaç gün, kaç ay ait olmadığımız kılıflarda yaşayacağız? Daha ne kadar âhlak bekçilerine tapınabilmek için kendi ruhumuzu satacağız? Farkında olmadan girdiğin her rolde bir parça kopar gider benliğinden. Sadece sesleri susturabilmek için vazgeçtik kendimizden.

Susma, konuş. Daha ne kadar devam edebilir. Bu sistem seni daha ne kadar devşirebilir? Daha ne kadar kopabilirsin kendinden? Sen busun! Tam olarak bu! Kabullenmek istediğin kişilik: Onların söyledikleri değil, senin hissettiklerindir.

Sevgilim, korkma. Biliyorum acıtıyor. Ama bir yalanı yaşayabilmek için kendi gerçeğinden vazgeçemezsin.

Sevgilim, korkma. Bizi bulamayacaklar. Battık bir kere bu çukura, bir daha çıkaramayacaklar.

Sevgilim, korkma. Bizi bulamayacaklar.
Elimiz kolumuz bağlı ama vuramayacaklar.

Sevgilim, korkma. Bizi bulamyacaklar.
Tüm dünya peşimizde olsada, bu çukura atlayamayacaklar.

Lisa hızla inip kalkan göğsüne elini yerleştirdi. Telsizden bir iç çekme sesi geldiğinde dikkatini oraya vermişti. "Lisa bu çok güzel." Rosé ağlıyordu.

"Oh, beğenmene gerçekten çok sevindim. Senin için yazmıştım. Sana söylerken bile kaydettim! Jisoo ve Jennie unniyede dinletece-"

"Chaeyoung o elindeki de ne öyle?!- Baba hayır!- Komutanım o bir telsiz!"

"Rosé neler oluyor!"

"Ah! Baba lütfen hayır!- "

*Telsiz kapanma sesi*

onsra ❥chaelisa ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin