"Hey merhaba!""Sonunda geldin!"
"Ah evet, Jisoo unnieye kahvaltıyı hazırlamakta yardım etmem gerekti. Ve yemesinede yardım etmem gerekti."
"Anlıyorum.. eee biraz daha kendinden bahsetsene."
"Tamam~ Adım La Lisa. Tayland'lıyım-"
"Orası neresidir?"
"Aaaa bir ülkedir? Yani sana nasıl tarif edebilirim ki.."
"Boşver devam et lütfen."
"Tamam, 4 yıldır Tayland'da dans üzerine eğitim alıyordum. Dün Güney Kore'ye yakın arkadaşlarım Jisoo ve Jennie unnienin yanına döndüm~ sınırda olduğumuzu öğrenince merakıma yenik düşüp telsiz açtım. Bir tanesini atmaca kaptı. Sanırım sana vermek için aldı.."
"Aslında bahsettiğin atmaca sınırda ki elektrik tellerine yakalanmış ve çarpılmıştı. Telsiz pençelerinin arasından benim hapis tutulduğum hücrenin yakınına yuvarlanmış... benim hücremin altında bir delik var yani benim açtığım. Geceleri gizlice oradan çıkıp biraz olsun hava alıyorum. İşte dün gecede senin telsizini buldum..."
"Sen suçlu musun?"
"Kuzey Kore'ye göre evet ama belkide size göre hayır. İsyancılar arasındaydım, devlete karşı geldim, sistemi eleştirdim ve elimizden alınmış insanlık haklarımızı geri istedim tüm kuzey kore halkı adına. Sonucunda hücre hapsine çarptırıldım. Babam sınırda ki komutanlardan biri gözünün önünde olayım diye benim hücremide sınıra getirdi. Hergün yanıma gelip benden utandığını ve nefret ettiğini söylüyor."
"B-ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu korkunç..."
"Beni boşver kendinden bahset."
"Ama sana yardım-"
"Lisa yalvarırım lütfen kendinden bahset."
"Peki.. ne anlatmamı istersin?"
"Nasıl görünüyorsun mesela?"
"Gözlerim kahverengi ve büyükler. Benim gözlerim çekik değildir-"
"Nasıl?"
"Böyle aynı anime gözü gibi."
"Anladım.."
"İşte kahküllü ve belimin iki karış yukarısına gelen turuncu saçlarım var. Doğal saç rengim kahverengi ama ben turuncuya boyattım. Yüzüm yuvarlak ve dudaklarım fazlasıyla dolgun-"
"Saçların turuncu mu! Bende saçlarımı hep turuncu ya da kırmızı yapmak istemişimdir! Özelliklede kırmızı! "
"Neden ki?"
"En sevdiğim güller kırmızıdır çünkü.."
"Anlıyorum.. hey bana ismini söylemedin!"
"Üzgünüm sana adımı söyleyemem."
"Neden? Ben sana söyledim."
"Üzgünüm.."
"Pfff takma adın yok mu bari onu söyle sana hitap edebileceğim bir ismin olsun."
"Benim hiç lakabım olmadı ki.. Lisa! Benim kapatmam gerek geldiler!"
"Kim geldi-"
*telsiz kapanma sesi *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
onsra ❥chaelisa ✓
Fanficchaeyoung, kuzey korenin mâhkum vatandaşlarından biriydi. sınırda bulduğu bir telsiz sayesinde la lisa'yla tanıştı ve tüm hâyatı değişti. chae&lisa | angst.⚢ [200719]→started [260719]→finished