Este o zi normala de vineri.Ellie vine obosită de la școala copleșită de stres.Abia aștepta sa vina acasă și să se uite la seriale pe netflix.Dar dintr-o dată,se aude soneria.Ea este confuză,deoarece știe ca părinții ei lucrează pana la 20:00,iar acum este abia 17:30.Se ridică din pat,si deschide ușa.În sinea ei se aștepta la vreun baiat frumos,deoarece in ultima vreme s-a simțit singură și și-a dorit să aibă un iubit.Dar era doar prietena ei cea mai buna.Ellie uitase ca in seara asta aveau o petrecere in pijamale.
-Bună somnoroaso!Am adus gustări,pijamale,reviste,cărți!
-Bună,Elena.Nu-mi vine să cred ca am uitat de petrecerea noastră in pijamale.Sunt obosită si vreau sa stau in pat si sa ma uit la seriale.
-Păi chiar asta o sa facem,prostuțo!
-Ok,hai intră.
Cele doua prietene au stat si au vorbit despre tot ce le trecea prin minte.Până când,Elena a adus vorba de ceva foarte interesant.Și Ellie a devenit tot mai curioasă.
-Auzi,Ellie.Cand am ajuns la tine în cartier am văzut că s-a mutat o familie nouă.
-Serios?Eu nici nu am observat.
-Daa,tu ești mereu cu capul in nori.
-Hai,Elena.Nu e chiar așa.
-Si nu o să-ți vină sa crezi pe cine am văzut.
-Sigur e vreun baiat,nu-i așa?
-De unde știai?
-Cine altcineva putea fi?
-Ai dreptate.Și m-am gândit că e potrivit pentru tine.
-Cum arată?
-Are părul șaten,e înalt si atat știu.Va trebui sa descoperi singură mai multe despre el.
-Ce misterios e.
-E așa până îl cunoști.
-Mai vedem noi.Nici nu știu daca o să-l cunosc.
Ellie nu avea nici o idee ca acel baiat va deveni o persoana importanta din viața ei.
Heei,sunt autoarea acestei povești.Sper ca o să vă placă.Poate ca a fost mai plictisitor acest capitol dar vă promit ca vor urma capitole mai lungi si mai interesante cu multe adventuri.Puteți lăsa critica constructiva în comentarii dar vă rog sa nu puneți comentarii urăte.Este prima poveste pe care o scriu pe această aplicație și mă straduiesc să o fac cât mai buna.Vă pup!
CITEȘTI
Dragoste adevarata
RomanceEllie este o fata timida si linistita,are doar o prietena adevarata si se simte singura mai mereu.Alex este genul de baiat care este popular si sociabil.Nu este un bad boy,dar nici nu e prea linistit.Vrea mereu sa descopere locuri noi,sa calatoareas...