Seara în familie

10 2 0
                                    

Este dumincă seară.Ellie și părinții ei au seara în familie.Se uită la un film și mănâncă gustări.Petrec timp prețios împreună.Dar sună soneria.Ellie se duce să vadă cine e.Este Miranda,mama lui Alex.
-Bună seara,Ellie.Aș vrea să împrumut un mixer de la mama ta.
-Bună seara.Intrați,vă rog.
Mama lui Ellie și Miranda se duc în bucătărie pentru a lua mixerul.Ellie stă cu tatăl ei pe canapea și mănâncă floricele de porumb.
-Miranda,mi-a venit o idee minunată.
-Ce idee?
-Aș vrea să veniți toți aici.Să avem o seară ca între vecini.Să ne cunoaștem mai bine.Avem de toate pentru toată lumea.
-Ai,ce mă bucur.Vreau să ne împrietenim cu cât mai multe familii.Mă duc să îi chem pe ceilalți.O să ne distrăm.
-Mami,de ce i-ai chemat?
-Ellie.Este politicos să îi facem să se simtă bineveniți.Adu o pătură mai mare și niște gustări.
Mama lui Alex i-a convins pe toți să vină la Ellie.Alex era entuziasmat să o vad din nou pe Ellie.
-Heeei,am revenit,spune Miranda fericită.
-Bună seara,spune Alex zâmbind inocent.
-Bună seara.Avem gustări?spune Andreea înfometată.
-Andreea,manierele.Oamenii ne-au invitat în casa lor și tu îi întrebi asta?
-Îmi pare rău.
-Nu este nicio problemă.Intrați înauntru.
-Bună seara,spune Ben,tatăl lui Alex.
-Ca să avem loc fac eu aranjările,spune mama lui Ellie hotărâtă.
-Ellie,tu stai în mijloc.Alex tu stai lângă ea.Și Andreea tu stai lângă ei.Eu și soțul meu o să stam acolo și Miranda și Be stați lângă noi.
-Am rezolvat.
Toți s-au bucurat de film.O pătură mare era pusă peste Alex și Ellie.Andreea preferat să stea cu părinții ei,văzând ce atracție este între Alex și Ellie.
-Ce faci,Alex?uită-te la film.
-Bine,iubire,spune el în același timp în care își ia mâna de pe piciorul lui Ellie.
Și seara a continuat,toți au adormit și Ellie a adormit în brațele lui Alex.

Dragoste adevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum