Concursul de talente

13 1 0
                                    

Mai este puțin și concursul de talente va începe.Ellie se pregătește cât poate.Alex crede că va fi cel mai bun.Este competitiv.Ellie nu e genul competitiv,ea participă din plăcere și nu se supără dacă nu câștigă.
-Ce faci,Ellie?nu ai repetat destul?
-Mamă,mai lasă-mă să repet.E import să știu ce fac acolo.Nu pot să vin nepregătită.
-Dar nu mai sta atât de mult în cameră.Du-te și tu pe afară,mai socializează.
-O să ies afara într-o oră.
-Hai să nu mai stai mult.
-Bine.Am înțeles.
Între timp la casa lui Alex:
-Ce faci Alex?nu te pregătești pentru concurs?,întrebă Miranda,mama lui Alex
-O să repet melodia și gata.Vocea mea e deja bună.
-Nu te mai lăuda și încearcă să te pregătești.
-Mamă,lasă-ma.Mă gândesc la cineva.
-La cine?
-La fata din vecini,Ellie.
-E o fată simpatică,dar să nu te distragă de la învățat.
-Nu o să mă distragă de la învățat,mami.Doar că mă intrigă.
-Bine.Ai grijă cu fetele.
-Bine,mami.
Dupa 1 oră în casa lui Ellie:
-Ellie,ce ți-am spus eu?
-Mi-ai spus să mă duc afară...
-Și de ce stai numai în casă?du-te pe afară și ia o gură de aer.
-Mă duc acum.
Ellie a ieșit afară și și-a pus o cască în ureche.A ascultat melodia pe care o va cânta la concursul de talente.Alex a văzut-o pe geam și a mers după ea.Chiar era curios să vadă ce făcea Ellie.
-Salut,Ellie.
-Hei,Alex.
-Să te pregătești să fii învinsă,spune Alex sigur pe el.
-Mai vedem noi.
Ellie se întoarce în casă și Alex mai stă pe afară.Cei doi se gândesc la celălalt.
Alex's Pov:
E o fată frumoasă.Nu o să neg asta.Dar nu cred că ne potrivim.E prea timidă.Ellie e o fată drăguță,dar nu știu ce să vorbesc cu ea.
Ellie's pov:
Îmi place de el.E un baiat frumos și drăguț.Știe cum sa mă facă fericită.Mă întreb dacă mă place.
Și așa au început cei doi să aiba sentimente unul pentru celălalt.Alex a început să aibă sentimente pentru Ellie si Ellie pentru el.Dar Alex nu voia să recunoască.


Dragoste adevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum