3K üzerinde okunma için çok teşekkür ederim ♥ Gerçekten benim için çok değerli ve yorumlarınız için de teşekkür ederim, gerçekten okudukça ölüyorum, harikasınız dkqnflwbfla ♥
Ben bu bölümü haberlere ayırmak istiyorum. (Normalde Scorp olacaktı ama hazırladıkların silindiği için yapacak moral kalmadı ben de. Belki diğer bölüm.)CRINGE IS LOADING...
nE? Neden yani?
Gülmemeliyim ama adamın suratına bakınca ister istemez gülüyor insan doabflanfkafkabfkabfksbkfakf tm.
Hayır ablacım iki türlü de normal değil. Ne erkeğin kadına uyguladığı şiddet, ne kadının erkeğe uyguladığı şiddet normal değil.
Bunu çok eskiden görmüştüm. Yine de koyayım dedim.
Hayattaki şansa bak aq. Hayır fotoğrafta da öyle bir piç smile yapmış ki.
Bunu geçen gün ben gördüm ve hemen çektim. (Haber izlerken anlamsız bir şey çıkar diye kamera açık izliyorum daha ne olsun be cisnglfnlnskgbdkfn)
Kadının kurduğu cümle bir kere saçma. "Adam bıçak elinde çocukların peşinde kovalıyor."
Adamın yaptığı ayrı saçma. Dayı kendinde misin?
Mood :
Ve yine cringesavar bir kardeşimizin anısını okuyoruz fianfkabfksbkf(Ya bu arada bana gönderen ve paylaşmadığım varsa söylesin ss alıyorum sonra yer kaplıyor diye siliyorum sonra paylaşmayı unutuyorum falan.)
BDKSGKSBTMSHGNALGBALGNAKFJSLFKAKNGMSGLSNGLSNGLSNFLSNFL
Kamu Spotu : Her şeye rağmen dik durun. Kendinize yanlışlıkla laf sokmuş olsanız bile.
Ve son olarak (bir bitmedi yeter dediğinizi duyar gibiyim hdmdhsnbfkesbfkwn)
Scorp'u yapacağım zaman için ss aldığım ama şimdi koymak istediğim bir şey var.
BEN BUNA NEDEN BU KADAR GÜLDÜM BİLMİYORUM OSNSLGBAKFNSLGAKFSMFNAKFNAKNGLSGJMSNFLSBFLSJDKABFKSBDKANFKSBFKABFLABFKSNFKSBFKSBFKSBFKWBFKDBTKBSKGBSKFBDKGBDK
hadi eyw
Kendinize laf sokmuş olsanız bile dik durun. beromin gibi ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIFTY SHADES OF CRINGE
ParanormalTam 80 tane bölüm yayımladıktan sonra hayatta hiç bir şey beni şaşırtmıyor. Tam 80 bölüm okuduktan sonra siz de artık hiçbir şeye şaşırmayacaksınız.